39 Reacties
één jaar geleden
Dat ze niet het aluminiumfolie uit de la onder de oven mag halen en uit trekken, evenals het wc papier.
Keihard huilen en dramatisch languit op de grond. Dan zeg ik ‘doei *naam dochter*’ en loop ik weg. Vervolgens komt ze me dan weer achterna alsof er niks aan de hand is.
één jaar geleden
Hamertje tik spelen op alles wat niet mag en vooral niet op het hamertje tik spel zelf😭🤯 en dan keihard krijsen als we zeggen dat het niet mag. die hamer gaat overal mee naar toe😂 de buren denken geloof ik dat er elke dag geklust wordt hier😂🤭
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Hamertje tik spelen op alles wat niet mag en vooral niet op het hamertje ti ...
😂😂😂 herkenbaar beeld.. hier is het ook zo jammer dat je niet met je hamer op de glazen schuifpui mag slaan 😅
één jaar geleden
Reactie op Lappenpopje
😂😂😂 herkenbaar beeld.. hier is het ook zo jammer dat je niet met je hame ...
Of op de tv😵💫😬🤯
één jaar geleden
Leertoren in de keuken die niet als loopwagen door het huis gebruikt mag worden van ons (terwijl ze los loopt en al lang geen loopwagen meer nodig heeft). Totaal overstuur bij die grens.
één jaar geleden
Whaha zo herkenbaar allemaal.
Mijn dochter vind het geweldig om met een sjaaltje om haar te lopen. Ze is dan zo trots! Maar doet dit ook met een gevonden bh of een bikini broekje/onderbroek/string. Zo raar dat dat niet om je nek mag blijven als we naar buiten gaan🙈😂
Ik ben nu weer zwanger dus probeer haar minder op te tillen bij alles. Phoe nou wat een drama. Als ze na een tijdje gillen dan toch komt is het zooo dramatisch lopend 🤣
één jaar geleden
Man man man vandaag met mijn goede gedrag zo'n plastic houdertje gekocht waar je een pakje in kan doen, duzzz ik doe er een pakje melk in en wil het mijn dreumes geven, totale zenuwinzinking hier🙄geen idee wat precies het probleem was maar pas nu 25 min met hem sussen op mijn arm was het weer goed🤷🏼♀️maar reken maar niet dat hij er een slokje van heeft genomen🤐
één jaar geleden
Reactie op Thez
Hier ook dreumes van 15 maanden
Heerlijk om te lezen dat je niet de enige b ...
Ja ✅
Ja✅
Ja✅
Ja✅
Ja✅
Herkenbaar😅
Jeetje, de hele dag die kapotte grammofoonplaat afspelen.
Lades, kastjes, vaatwasser, tafel, trap naar boven en dan op de derde trede even achterom kijken of ik het zie (sta allang achter hem) en dan hard lachen, omdat ie weet dat het niet mag.
De wasmachine knopjes én deur vindt ie ook errug boeiend, de fietsbel (van zijn driewieler). Heel leuk wanneer ik in de winkel ben, iedereen gaat netjes opzij en sommige medewerkers denken geroepen te worden aan de kassa🤣
Zodra we buiten staan houdt het bellen op. 🤭
Tja, alles is een fase.
Been there done that
Tijd vliegt, ook dit gaat weer voorbij.
één jaar geleden
Dat hij niet met spullen mag gooien (liefst hele harde spullen keihard tegen iemand aan 😅)
Dat hij niet via de achterkant op zn kinderstoel mag klimmen...
Dat het traphekje niet open is.
Dat hij niet de beker van zn zus mag.
Dat hij niet op schoot mag eten.
Dat hij geen spullen van de trap mag gooien 😅
En dan die stoute blik erbij waardoor je stiekem allang weer gesmolten bent 🙈❤️
één jaar geleden
Haha ik vind het heerlijk om jullie reacties te lezen. We zijn niet alleen met onze ondeugende grens opzoekende dreumes.
Grootste discussiepunt hier is dat ze 2 tellen op haar rug moet liggen om haar luier te verschonen. Dat duurt nu 10 minuten.
Of alles met kleding: slab, muts, schoentjes, sloffen, haarbandjes. Nee nee nee 😅
één jaar geleden
Reactie op Blabla19
Hier ligt hij regelmatig krijsend op de grond te trappelen omdat hij niet i ...
Die luieremmer is hier ook favoriet 🤩 Het liefst laadt ze de emmer leeg en gaat er mee aan de wandel om ze te verstoppen over de gehele verdieping. Ze is dan ook heel erg boos en huilt dikke tranen als dit niet mag van mama. Oneerlijk!