4 Reacties

één jaar geleden

Hier doet papa ook genoeg met onze zoon, maar die zit nu ook in een mama fase. Ik herken precies wat je schrijft, als ik thuis ben. Papa mag niks doen, nog geen boterham smeren of een koekje aangeven. Laat staan hem aankleden of onder de douche zetten, krijsen alsof hij vermoord wordt! Als ik niet thuis ben, mag papa wel alles 🙄 Draak!

één jaar geleden

Wat wij nu doen is dat mijn man de ochtend en de avond doet (ook als een soort quality time, soms erg gezellig met een woeste peuter). Het is een routine geworden die we voorlopig even zo laten, dan kan ik mij op de baby richten (wanneer deze er straks is). Met de avond deed ik steeds een beetje minder, op het laatst ging ik alleen nog naar boven om hem te voeden en dat doen we nu voor hij naar boven gaat.

één jaar geleden

Reactie op Smos

Hier doet papa ook genoeg met onze zoon, maar die zit nu ook in een mama fa ...
Ahh ik moet hardop lachen, geen boterham smeren of douchen!!! Zo herkenbaar! Vanavond weer hoor, hij biedt haar een kopje warme melk aan en ze rent huilend weg, en als ik het aanbied drinkt ze het meteen op🙃 My drama queen… Lastig, ik hoop echt dat het een fase is!!!

één jaar geleden

Wat wij nu doen is dat mijn man de ochtend en de avond doet (ook als een so ...
Dat is wel een goed idee, ik hoop heel erg dat hij dit oké vindt en of ik haar dan niet te veel mis want ik werk wel 4 dagen in de week… maar zeker in de laatste maanden ga ik dit proberen!