Hii, mijn dochter is nu bijna een maand 2 en is er g gewend aan wakker worden met mij, ontbijten klaarmaken etc. Naar de opvang gaan is nu vaak een probleem maar ik las dat meer mensen dit hebben en gelukkig is het van korte duur.
Maar vanmorgen hadden we genoeg tijd, ik ben nu zwanger en voelde me echt niet lekker dus zei papa de ochtendroutine met haar te doorlopen, en het klonk alsof er een kat in bad werd gedaan. Schreeeuwen en terug naar onze slaapkamer rennen “mama mama”. In de slaapkamer wilde ze oom niet met hem eten. Dus ik ga naar de keuken met haar en opeens is ze poeslief en eet ze haar bord leeg… oke😭😭😭
Vervolgens ik weer in bed, zeg papa ga haar tanden poetsen en kleren aan doen, weeeer kattengejank. Uiteindelijk moet ik het dan toch doen, we hebben wel gezellig met z’n drieën in bed gespeeld maar ik vind dit zo lastig. Vooral met de tweede baby op komst, moet ze echt wennen aan papa…
Hebben jullie tips? Ligt dit aan herhaling, moet hij het gewoon vaker doen? Is het een fase? (Heb niet dat gevoel). Moest misschien ook even m’n ei kwijt haha.