222 Reacties

2 jaar geleden

Oohja dat van de voetjes heeft mijn dochtertje ook !! Ze wil precies altijd aanraking hebben ofzo 😅

2 jaar geleden

Hier gromt mijn zoontje de hele dag🤣🙈

2 jaar geleden

Reactie op Inkiepinkie

Hier ook een grommerdd

2 jaar geleden

Reactie op Inkiepinkie

Whaha ja als ze aan het spelen is ondertussen non stop ‘argggg grmmm mrrrrr’

2 jaar geleden

Mijn zoontje maakt altijd super veel geluid tijdens t eten. Alsof die heel hard hmmmmm roept of namnamnam en enthousiast heen en weer bewegen 🤣

2 jaar geleden

Tijdens de fles altijd suuuuuper hard hummen 🤭

2 jaar geleden

Ons zoontje trekt 1000000 keer per dag zijn sokje uit om er op te kauwen 😅 grommen doet hij ook veeeeel

2 jaar geleden

Sinds kort heeft ze "scheetgeluidjes" maken met haar mond ontdekt. Dit dus nu de hele dag door😅

2 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Mijn zoontje maakt altijd super veel geluid tijdens t eten. Alsof die heel ...
Mijn dochter ook! Haha, ze gromt altijd tijdens het eten en aan de borst 🤣

2 jaar geleden

Mijn dochter “kreunt” als ze bijna in slaap valt. Dat klinkt als wiw wiw wiw wiw (?! 😂)

2 jaar geleden

Zoontje kletst vaak en zegt dan steeds heel zachtjes achter elkaar ; da da da da da en als hij jammert dus niet echt huilen is het daaadaaadaaadaa of waawaawaa met een heel zielig toontje. Superschattig trouwens. Ooh en veeeeel gegil 😅

2 jaar geleden

Mijn dochter ook! Haha, ze gromt altijd tijdens het eten en aan de borst 🤣 ...
Ja hier ook aan de borst😂, super grappig

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat met zijn hoofdje naar een kant of de ander van zijn schouder alsof hij wilt slapen als die moe is.

2 jaar geleden

Het omhoog kruipen in bed als ze slapen! Dochter kruipt hier steeds verder omhoog en ligt dan tegen de bovenkant aan te slapen

2 jaar geleden

Reactie op Femmetje

Het omhoog kruipen in bed als ze slapen! Dochter kruipt hier steeds verder ...
Haha mijne kruipt eerst omhoog en dan naar beneden heel apart

2 jaar geleden

Reactie op Kred

Sinds kort heeft ze "scheetgeluidjes" maken met haar mond ontdekt. Dit dus ...
Dit doet mijn zoontje ook ! Leuk als ik met hem naar de winkels ga 😂😂

2 jaar geleden

Jep dat met die voetjes is hier ook zo, hij gebruikt zijn voetjes ook echt tijdens het spelen !

2 jaar geleden

Je kan bij ons zoontje altijd precies zien waar de tandjes doorkomen. Een tijdje zuigen op z’n bovenlip en tandjes kwamen door. Nu heeft ie z’n tong steeds naar de zijkant en komen (alweer!!) de tanden naast de boventanden door.

2 jaar geleden

O en hij heeft soms ook een soort van ‘mantra’ als ie in slaap gaat vallen 😂. Dan hoor je hem soort van praten maar steeds in een bepaalde toon totdat ie in slaap sukkelt. Laatst ook keihard in de supermarkt haha.

2 jaar geleden

Houdt jullie baby ook zijn adem in als hij/zij iets spannend vindt of enthousiast is?