222 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje schudt heel vaak nee. Ziet er echt uit als een tic 🤣. Maar wat ze ook doet - de hele dag zit die onderlip naar binnen. Dit doet ze sinds haar tandjes doorkwamen maar nu zitten ze er al lang en ze doet het nog steeds haha. Andere baby's die het ook doen? Maken jullie je zorgen om de stand van de mond? Liefdevol corrigeren heeft hier geen zin haha.

2 jaar geleden

Mijn zoontje schopt heel snel met zijn benen als hij enthousiast is. Ik vergelijk het altijd met de staart van een hond😂🙈

2 jaar geleden

Heel de dag willen staan in box en ledikant...

2 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Heel de dag willen staan in box en ledikant...
Hier ook en dan supertrots kijken. Zo van "kijk mij hier eens staan dan"🤣

2 jaar geleden

Reactie op Annee93

Mijn zoontje schopt heel snel met zijn benen als hij enthousiast is. Ik ver ...
Hier ook! Hij heeft als bijnaam puppy omdat ie dan ook hijgt erbij 😂

2 jaar geleden

Reactie op Annee93

Mijn zoontje schopt heel snel met zijn benen als hij enthousiast is. Ik ver ...
Ons zoontje word altijd heel enthousiast als die zijn eten zien, begin dan volledig te trillen en met zijn beentjes te stampen 😅

2 jaar geleden

Dit 😂 in de wipstoel, kinderstoel wandelwagen en nu ze los kan zitten ook. Trekt vaak ook een schouder op zo van ik weet het ook niet.

2 jaar geleden

Reactie op Laura1995

Houdt jullie baby ook zijn adem in als hij/zij iets spannend vindt of entho ...
Ja of gewoon heel intens gaan ademen hard op of zoiets en heel snel 😵‍💫🤣

2 jaar geleden

Hier ook en dan supertrots kijken. Zo van "kijk mij hier eens staan dan"🤣
Hahah ja die lach is dan te schattig

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Ons zoontje word altijd heel enthousiast als die zijn eten zien, begin dan ...
Hier ook trillen (en harde kreten uitslaan) bij het zien van eten. En met trillende handjes erbij die hij dan ook ongeduldig voor zich uit steekt, lijkt het soms wel alsof hij al dagen niets te eten heeft gekregen 😂😂😂

2 jaar geleden

Onze dochter legt voordat ze gaat slapen haar knuffel op haar ogen en houdt haar adem in🤨 Waarom ze dat doet? Geen idee😂

2 jaar geleden

Reactie op Laura1995

Onze dochter legt voordat ze gaat slapen haar knuffel op haar ogen en houdt ...
Oh herkenbaar. Komen we boven legt ze hem over d'r ogen. Zijn we dichtbij trekt ze m eraf als kiekeboe zijnde

2 jaar geleden

Hier ineens veel grommen ook en kreten waar van je denkt huh er hebben toch een mensen baby en geen dino baby. Dus nieuwe bijnaam babydino

2 jaar geleden

Hijgen er hier meer babys alsof ze een hondje zijn?🥲

2 jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Oohh hier ook! 😂

2 jaar geleden

Gaan jullie kindjes ook constant achterstevoren zitten tijdens het eten? 🤷🏼‍♀️ en hangen en doen in de stoel op de zijkant sabbelen haha Ik herken het gapen soms ook tijdens het eten! En dat terwijl ze niet persé op dat moment moe is. Ze eet wel gewoon rustig door.

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Gaan jullie kindjes ook constant achterstevoren zitten tijdens het eten? 🤷 ...
Jaaa haha. Achterstevoren, hangend over de zijkant (vooral als een kat langsloopt), schort opeten, tafelblad knabbelen 😂🙈. Helaas ook soms keihard hoofd naar achter gooien met eten in haar mond 🥵

2 jaar geleden

Hier gaat ze een soort van in haar handjes klappen. Het liefste met eten er in natuurlijk, zodat dat eten overal zit.. bij jullie? Ik ben er nog niet over uit of het echt bewust in haar handjes klappen is. Want bij ‘klap eens in je handjes’ doet ze nog niet mee. Maar wel heel leuk ziet het er uit 😍

2 jaar geleden

Jaa 😂

2 jaar geleden

Ja 🙋🏼‍♀️ en met de eerdere fase met haar tong erbij was het beeld helemaal compleet 🐶