222 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochtertje schudt heel vaak nee. Ziet er echt uit als een tic 🤣. Maar wat ze ook doet - de hele dag zit die onderlip naar binnen. Dit doet ze sinds haar tandjes doorkwamen maar nu zitten ze er al lang en ze doet het nog steeds haha. Andere baby's die het ook doen? Maken jullie je zorgen om de stand van de mond? Liefdevol corrigeren heeft hier geen zin haha.
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Heel de dag willen staan in box en ledikant...
Hier ook en dan supertrots kijken. Zo van "kijk mij hier eens staan dan"🤣
2 jaar geleden
Hier ook en dan supertrots kijken. Zo van "kijk mij hier eens staan dan"🤣
Hahah ja die lach is dan te schattig
2 jaar geleden
Reactie op ZDaphne
Ons zoontje word altijd heel enthousiast als die zijn eten zien, begin dan ...
Hier ook trillen (en harde kreten uitslaan) bij het zien van eten. En met trillende handjes erbij die hij dan ook ongeduldig voor zich uit steekt, lijkt het soms wel alsof hij al dagen niets te eten heeft gekregen 😂😂😂
2 jaar geleden
Hier ineens veel grommen ook en kreten waar van je denkt huh er hebben toch een mensen baby en geen dino baby. Dus nieuwe bijnaam babydino
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Gaan jullie kindjes ook constant achterstevoren zitten tijdens het eten? 🤷 ...
Jaaa haha. Achterstevoren, hangend over de zijkant (vooral als een kat langsloopt), schort opeten, tafelblad knabbelen 😂🙈. Helaas ook soms keihard hoofd naar achter gooien met eten in haar mond 🥵
2 jaar geleden
Hier gaat ze een soort van in haar handjes klappen. Het liefste met eten er in natuurlijk, zodat dat eten overal zit.. bij jullie?
Ik ben er nog niet over uit of het echt bewust in haar handjes klappen is. Want bij ‘klap eens in je handjes’ doet ze nog niet mee. Maar wel heel leuk ziet het er uit 😍