222 Reacties
2 jaar geleden
Ik word hier constant gemarteld.
Dan denk ik dat hij lief een kusje wil geven, maar dan komt hij dichterbij om even wat haren uit te trekken, een oog uit te steken of mijn wang fijn te knijpen.
Verder vlijmscherpe nagels die constant mijn gezicht open krassen, of mijn arm.
En vingers in mijn neus of mond haken.
Zoveel pijn!
En ik maar uitleggen dat het pijn doet, maar dan kijkt hij me met een big smile aan.
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Ik word hier constant gemarteld.
Dan denk ik dat hij lief een kusje wil gev ...
Haha hier hetzelfde met de aanvulling dat ie m’n bril eraf mept of pakt (Incl haar). Dan vervolgens heel onschuldig in z’n mond doet of lachend mee gaat lopen zwaaien tegen mijn hoofd aan😂
2 jaar geleden
We lachen ons hier helemaal dood! Heeeel benieuwd of er meer kindjes zijn die dit doen.
Ze doet het alleen bij mij en haar grote zus (papa heeft een prikkende baard). Ze wil ons dan “zoenen”, pakt onze hoofden met beide handen vast en gaat keihard op onze onderlip zuigen😂😂 of drukt haar tong in onze mond met allemaal geluiden van plezier.
2 jaar geleden
Reactie op F-8
We lachen ons hier helemaal dood! Heeeel benieuwd of er meer kindjes zijn d ...
Ja hoor! Met open mond vol erop! Zoooo lief!🥰
2 jaar geleden
Ik verschoon mijn dochter nogsteeds verticaal maar jemig ik word elke verschoon sessie helemaal blauw geschopt tegen m'n borst in m'n gezicht. Ze is altijd zo enthousiast op het verschoningskussen en als haar spreidbroek dan even af is. Maar jemig ze gaat echt hard
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Huh? Hoe verschoon je verticaal? Dan heb je toch 4 handen nodig? Is dat van ...
Haha ik bedoel gewoon liggend op de rug en dan verticaal. Dus met de beentjes naar mij toe en hoofdje naar de muur.🤣
Horizontaal verschonen lukt me helemaaaaaal niet snap niet hoe mensen dit doen. En zo motorisch gestoord ben ik nou ook weer niet 🤣
2 jaar geleden
Ineens allemaal haar tong uit haar mond. Spraak ontwikkeling of doorkomende tandjes? 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Reactie op F-8
We lachen ons hier helemaal dood! Heeeel benieuwd of er meer kindjes zijn d ...
Hahaha ik dacht gisterochtend ‘hmm herken ik helemaal niet’. En kreeg ‘s avonds een heerlijke open mond natte ‘kus’ met daarbij die vlijmscherpe klauwtjes heerlijk in mn wangen 😬👍🏼