222 Reacties
2 jaar geleden
Hier fluit ze regelmatig met uitademen.
Vanmiddag zat ze op een kleed in het gras te spelen en ik kwam van binnen aanlopen en dan je baby ‘fluitend’ zien zitten helemaal happy met dr bakjes aan het spelen is echt heel grappig en cute 😂
2 jaar geleden
Ons zoontje schreeuwt echt moord en brand iedere keer hij het verzorgingskussen op gaat.
Omkleden is alsof we hem martelen, hij wilt constant draaien en als we hem tegen houden dan schreeuwt hij zo fel dat ik schrik heb dat de buren nog de politie bellen of zo.
Afleiding helpt niet, het is nu soms gewoon zo rap mogelijk door doen en hem boos laten zijn om er vanaf te zijn.
Ik krijg stress van het idee hem te moeten verschonen.
We zijn pull up broekjes aan het gebruiken omdat we die gewoon omhoog kunnen trekken als hij probeert te draaien en ligt te spartelen. Een pamper met plakkers is met momenten gewoon onmogelijk aan te krijgen.
2 jaar geleden
Reactie op ZDaphne
Ons zoontje schreeuwt echt moord en brand iedere keer hij het verzorgingsku ...
Zo herkenbaar dit. We worden er zo moe van😔
2 jaar geleden
Hier had die gisteravond in eens ontdekt hoe je scheet geluiden op mijn buik moest maken grootste lol🤣
2 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Ze heeft nu al een tijdje de grootste lol om tijdens het eten en het liefst ...
Haha. Hier doet ze na elke hap van de lepel een hele theatrale ‘mic drop’, maar resultaat is hetzelfde: overal restjes eten! De muur, het raam, mijn broekspijp…
2 jaar geleden
Reactie op 11102021
Nog baby's die etiketten/waslabels interessanter vindt dan het speeltje zel ...
Haha die fase wel gehad hier. Nieuw speelgoed > oeh dat labeltje is leuk. Nieuw boekje > oeh die geprinte barcode is leuk
2 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Bij veel dingen wel,maar ze is vooral gek op snoeren, koorden en kabels. Ze ...
😂😂😂 Hier speelt hij ook gerust een kwartier super geconcentreerd met het touwtje van z'n eigen broek 😅
2 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Bij veel dingen wel,maar ze is vooral gek op snoeren, koorden en kabels. Ze ...
Zo herkenbaar dit, een heel vloer vol speelgoed voor te stimuleren maar als er een kabel ergens binnen het zicht ligt dat kruipt hij (letterlijk) over zijn speelgoed heen om erbij te geraken.
Kleine tot kruipen motiveren door hem naar je toe te roepen of op de grond te gaan zitten, geen effect. Roepen terwijl je een kabel (of gsm of eten) vast houd, gegarandeerd succes.
2 jaar geleden
Reactie op 11102021
Nog baby's die etiketten/waslabels interessanter vindt dan het speeltje zel ...
Jep hahahah heeeel herkenbaar!