222 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje maakt heel vaak vissenlipjes 😂 en dan van die plopgeluidjes🙈

2 jaar geleden

Reactie op alyssa03

Mijn dochtertje maakt heel vaak vissenlipjes 😂 en dan van die plopgeluidje ...
Ja dat doet mijn dochter nu een hele week, erg grappig om te zien en te horen 😁

2 jaar geleden

Hier fluit ze regelmatig met uitademen. Vanmiddag zat ze op een kleed in het gras te spelen en ik kwam van binnen aanlopen en dan je baby ‘fluitend’ zien zitten helemaal happy met dr bakjes aan het spelen is echt heel grappig en cute 😂

2 jaar geleden

Ons zoontje schreeuwt echt moord en brand iedere keer hij het verzorgingskussen op gaat. Omkleden is alsof we hem martelen, hij wilt constant draaien en als we hem tegen houden dan schreeuwt hij zo fel dat ik schrik heb dat de buren nog de politie bellen of zo. Afleiding helpt niet, het is nu soms gewoon zo rap mogelijk door doen en hem boos laten zijn om er vanaf te zijn. Ik krijg stress van het idee hem te moeten verschonen. We zijn pull up broekjes aan het gebruiken omdat we die gewoon omhoog kunnen trekken als hij probeert te draaien en ligt te spartelen. Een pamper met plakkers is met momenten gewoon onmogelijk aan te krijgen.

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Ons zoontje schreeuwt echt moord en brand iedere keer hij het verzorgingsku ...
Zo herkenbaar dit. We worden er zo moe van😔

2 jaar geleden

Haha leuke topic Ik heb zoo vaak al gehad dat ik in de rij van de supermarkt sta met me zoontje in de wandelwagen En hij dan ineens heel hard begint te zuchten 🤣 Dat mensen echt kijken van wie is hier zo ongeduldig😂😂

2 jaar geleden

Ik moet zó lachen om dit topic! 😅

2 jaar geleden

Ze heeft nu al een tijdje de grootste lol om tijdens het eten en het liefst met de mond vol te gaan bellen blazen, met als resultaat dat werkelijk alles inclusief wijzelf helemaal onder het eten zitten 😅

2 jaar geleden

Hier had die gisteravond in eens ontdekt hoe je scheet geluiden op mijn buik moest maken grootste lol🤣

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Ze heeft nu al een tijdje de grootste lol om tijdens het eten en het liefst ...
Haha. Hier doet ze na elke hap van de lepel een hele theatrale ‘mic drop’, maar resultaat is hetzelfde: overal restjes eten! De muur, het raam, mijn broekspijp…

2 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Mijn zoontje maakt altijd super veel geluid tijdens t eten. Alsof die heel ...
Dat doet die van mij ook 😂

2 jaar geleden

Reactie op VPI

Jep dat met die voetjes is hier ook zo, hij gebruikt zijn voetjes ook echt ...
Hier ook super beweeglijke voetjes

2 jaar geleden

Reactie op Papfles

Ik word hier constant gemarteld. Dan denk ik dat hij lief een kusje wil gev ...
Exact hetzelfde hier! 🤣 Heel soms krijgen we ook echt een lieve knuffel wat echt heerlijk is🥰

2 jaar geleden

Nog baby's die etiketten/waslabels interessanter vindt dan het speeltje zelf?

2 jaar geleden

Reactie op 11102021

Nog baby's die etiketten/waslabels interessanter vindt dan het speeltje zel ...
Haha die fase wel gehad hier. Nieuw speelgoed > oeh dat labeltje is leuk. Nieuw boekje > oeh die geprinte barcode is leuk

2 jaar geleden

Reactie op 11102021

Bij veel dingen wel,maar ze is vooral gek op snoeren, koorden en kabels. Zet speelgoed om haar heen en een kabel, dan gaat ze gegarandeerd voor de kabel😅

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Bij veel dingen wel,maar ze is vooral gek op snoeren, koorden en kabels. Ze ...
😂😂😂 Hier speelt hij ook gerust een kwartier super geconcentreerd met het touwtje van z'n eigen broek 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Bij veel dingen wel,maar ze is vooral gek op snoeren, koorden en kabels. Ze ...
Zo herkenbaar dit, een heel vloer vol speelgoed voor te stimuleren maar als er een kabel ergens binnen het zicht ligt dat kruipt hij (letterlijk) over zijn speelgoed heen om erbij te geraken. Kleine tot kruipen motiveren door hem naar je toe te roepen of op de grond te gaan zitten, geen effect. Roepen terwijl je een kabel (of gsm of eten) vast houd, gegarandeerd succes.

2 jaar geleden

M'n zoontje kan alleen maar achteruit...dus zit steeds vast onder de kast hahah

2 jaar geleden

Reactie op 11102021

Jep hahahah heeeel herkenbaar!