222 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon heeft een fascinatie voor stofzuigers en prullenbakken. Altijd hele verhaaltjes tegen ze 😂. Ik hoor aan z’n enthousiaste kirretje dat ie alweer erop af gaat haha. Hopelijk blijft die fascinatie tot na z’n tienerjaren 😜

2 jaar geleden

Zegt jullie kindjes al wat ze is bijna 9 maanden zegt papa mama bha haphap en bijna poes weet niet of dit normaal is ze tijgert wel zelfstandig gaan zitten kan ze nog niet

2 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Zegt jullie kindjes al wat ze is bijna 9 maanden zegt papa mama bha haphap ...
Hier hetzelfde alleen zegt mijn kleine geen poes want we hebben geen poes zegt wel flesjes in het Spaans (mijn moedertaal) omdat het heel makkelijk is tete en soms ja. Tijgert ook wel gaat van zitten naar tijgeren zelfstandig maar kan zelf niet tot zit komen en trek zich ook op bij alle balken en banken die hij ziet 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mandje000

Onze zoon heeft een fascinatie voor stofzuigers en prullenbakken. Altijd he ...
Hier ook ik zat te denken voor zijn eerste verjaardag een baby stofzuiger te kopen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Zo herkenbaar dit, een heel vloer vol speelgoed voor te stimuleren maar als ...
Omg mijn kind ook die wilt alles wat niet voor hem bedoeld is aan de planten trekken kabels enz enz

2 jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

😂😂😂 Hier speelt hij ook gerust een kwartier super geconcentreerd met het ...
🤣 hier ook

2 jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Ons zoontje schreeuwt echt moord en brand iedere keer hij het verzorgingsku ...
Omg ik dacht dat ik de enige was ik voel hier herkenning echt niet fijn dat verschonen 😵‍💫 op het moment

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Oké ik heb er weer 1 😅 Als we onze dochter in bad doen. Blijft ze altijd ...
Yup ! Alleen de mijne wilt niet meer zitten 🤣 maar blijven staan

2 jaar geleden

Reactie op Mandje000

Onze zoon heeft een fascinatie voor stofzuigers en prullenbakken. Altijd he ...
Heerlijk. Hier kruipt ze gillend naar onze luchtreiniger en gaat er dan heel dicht tegenaan liggen en er breed naar glimlachen 🤭. Ben zo benieuwd wat er in dr hoofd omgaat dan

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Hier hetzelfde alleen zegt mijn kleine geen poes want we hebben geen poes z ...
Zelfs dat doet ze niet ze probeert in de box te gaan zitten zonder aan de spijlen te trekken hihi

2 jaar geleden

Voor kindjes die al optrekken en wat aan het cruisen zijn . Hier ‘loopt’ onze dochter soms met dubbelgeklapte tenen of voeten (dus op de bovenkant) 😧. Ziet er zó naar uit eigenlijk. Ze geeft geen kik maar ik vind het een naar gezicht. Dit komt wel goed, toch… 😂

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Voor kindjes die al optrekken en wat aan het cruisen zijn . Hier ‘loopt’ on ...
Dit deed mijn neefje ook! Komt zeker goed 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Zelfs dat doet ze niet ze probeert in de box te gaan zitten zonder aan de s ...
Ja mijn zoontje doet dat ook wat eindig in heel vaak zijn hoofd tegen de balken te stoten of naar achter de vallen echt hele vaak 😵‍💫

2 jaar geleden

Hebben jullie ook dat je baby zich anders gedragen wanneer deze alleen is? Wanneer mijn dochter tussen door wakker wordt in bed snachts zie ik haar via de babymonitor heel erg hard handig met de knuffel spelen, (oren zo hard mogelijk tegen elkaar uit te trekken en heel hard met de knuffel tegen de bedrand aanslaan) vervolgens praat ze ook heel anders er tegen dan bij ons. Andere klanken, laag stem gebruik en heel lang een klank aanhouden aaarghhhhh net een heavy metal zanger met verkeerd stemband gebruik 😅. Ze kijkt er dan ook vaak heel serieus bij. Het is apart om dit te zien en bijna elke nacht doet ze dit.

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Hebben jullie ook dat je baby zich anders gedragen wanneer deze alleen is? ...
Ik herken geen verschil tussen alleen of samen zijn, maar wel heel sterk de ‘heavy metal zanger’… mijn keel doet er bijna plaatsvervangend pijn door alleen al als ik er aan denk! 😂

2 jaar geleden

Mijn dochter van 8,5 maand kan inmiddels zelfstandig gaan zitten, tijgeren en kruipen. Echt super knap en wat een mijlpalen. Alleen de keerzijde is dat ze haast dwangmatig haar nieuw geleerde vaardigheden in bed door “moet”doen. Ze is dan zó moe, maar gaat dan constant weer zitten en op een gegeven moment huilen. We troosten haar dan en leggen haar dan na een tijdje weer op haar buikje, maar gaat dan weer naar zit. Gisteren was ze zó moe dat ze uiteindelijk voorover geklapt in slaap viel met haar hoofd op haar benen (uiteraard toen plat neer gelegd). Vind het zo sneu! Nog meer kindjes die dit doen?

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Mijn dochter van 8,5 maand kan inmiddels zelfstandig gaan zitten, tijgeren ...
Ahh wat sneu.. hier wel herkenning, maar niet zo extreem als bij jouw dochter. Misschien heeft ze dit nodig voor de verwerking? Klinkt alsof jullie er al goed mee omgaan 😘

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Mijn dochter van 8,5 maand kan inmiddels zelfstandig gaan zitten, tijgeren ...
Hier hebben wij deze fase ook! Ons zoontje kan inmiddels tijgeren en probeert zich ook op te trekken aan alles. Ik hou m’n hart vast als ie straks ook kan zelfstandig naar zit kan 😧. Maar heel herkenbaar van het zo moe zijn maar toch niets willen missen en maar actief blijven. Ik blijf bij elk slaapje erbij totdat hij in slaap is gevallen. Wat de afgelopen dagen wel tot een uur of langer kon duren 😩. Ik probeer eerst in bed maar anders op mij als dat niet lukt. Inmiddels verschillende dingen geprobeerd maar steeds als ik denk dat het werkt dan lukt het de volgende keer weer niet haha. Voor nu doe ik zo min mogelijk en als hij niet huilt dan sta ik er gewoon stil bij en zorg ik voor een lichte druk op z’n kontje en rug zodat hij de geborgenheid voelt, maar niet zo hard dat hij zich niet kan bewegen uiteraard. Maar blijft lastig hoor.

2 jaar geleden

Onze baby is echt weer zoveel aan het huilen 😳. Ze is net 9 maanden. Echt weer het newborn-fase gevoel. Op het aankleedkussen, op de grond, tijdens wandelen, tijdens spelen, tijdens tijgeren en kruipen. Zelfs bij ons is ze niet rustig en kan ze hard huilen… echt zielig maar ook gekmakend. Herkent iemand het?

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Onze baby is echt weer zoveel aan het huilen 😳. Ze is net 9 maanden. Echt ...
Ja, sinds een week hier ook. Slaapjes zijn ook weer max 45 min. In de ochtend is haar humeur dramatisch, na het eerste slaapje is ze wel even wat vrolijker, maar einde van de middag is het weer drama. En naar bed gaan in de avond? Helemaal drama 🥹