222 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Nog meer kindjes die de slingerworp iets te goed onder de knie hebben?
&am ...
Mijn zoontje doet de helft van een slingerworp ofzo 😂😂 Handje met bal gaat omhoog boven zn hoofd, handje komt ook naar voren voor een zwaai, maar oeps bal was al losgelaten en stuitert over zn hoofd achter zn rug 😂
2 jaar geleden
Reactie op Lappenpopje
Mijn zoontje doet de helft van een slingerworp ofzo 😂😂 Handje met bal gaa ...
Hahahah dit is hier ook weer gaande 😂. Met alles heel enthousiast omhoog houden en willen ‘gooien’ maar het eindigt heel vaak ik dr nek/achter haar rug. Het ligt echt aan hoe goed ze iets vast kan houden hoe de slingerworp eindigt hihi
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Nog meer kindjes die de slingerworp iets te goed onder de knie hebben?
&am ...
Jup ons zoontje is ook erg enthousiast met dingen gooien, hij vond het ook erg leuk om zijn houten Sambabal tegen de tv aan te mikken tv vond dat minder leuk en heeft de aanval niet overleefd 😅
2 jaar geleden
Onze dochter heeft geloof ik door dat ze bewust haar ogen kan knipperen. Sinds enkele dagen knippert ze soms heel snel en gaat dan keihard lachen of ze knippert in slomo en vindt dat dan ook heel grappig 😂
2 jaar geleden
Nog meer kindjes die bij het slapen hun doekje over de ogen heen legt en vervolgens spartelen als een vis op het droge van spanning en plezier?
Als er nog een oog zichtbaar is en we kijken elkaar aan, dan heeft 'ie de grootste lol. Hilarisch! Maar niet handig als 'ie juist tot rust moet komen en gaan slapen.😅🙃
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft de laatste tijd dat hij z’n vingers in z’n mond en keel doet ook tot kokhalzen toe. Echt behoorlijk naar om te horen. Geen idee waarom 🤷♀️. Doet jullie kindje dit ook wel eens? Weet ook niet of ik juist ertegen in moet gaan of juist niet negeren/afleiden…
2 jaar geleden
Mijn dochter doet tegenwoordig een konijntje na maar dan inclusief duckface. Dat is het best hoe ik het kan omschijven hahahah de hele dag door 🤣🤣
Oh en dit is wel heel cute als ik haar roep en zeg kom eens bij mama. Dan komt ze naar me toe gekropen 😭🥰❤️
2 jaar geleden
Reactie op irene31
Mijn bijna 1 jarige dochter is opeens mega jaloers als m’n oudste dochter b ...
Ik hoor hetzelfde over onze dochter bij de juffen van de opvang (thuis is ze enigst kind). Ze gaat dan “nep huilen” zeggen ze en kruipt naar de juf toe waar t andere kindje ook is
2 jaar geleden
Onze dochter gaat nu sinds een week, wanneer ze op een matras of bank is, zich optrekken tot staan en dan laat ze dr handen los, gooit ze haar handen de lucht in en afhankelijk van haar balans blijft ze dan even staan en doet vervolgens een trust fall naar voren of achteren. Op het bed of een bank zijn wij er altijd bij dus gaat het wel goed, maar als we haar niet zouden vangen valt ze zo naar beneden op de tegels hier 🫢
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Onze dochter gaat nu sinds een week, wanneer ze op een matras of bank is, z ...
Hier ook! De grootste lol in het achterover gooien! Zo bang dat het een x mis gaat 🙈
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Nog meer kindjes die iedere ochtend precies als je met de jas aan klaar sta ...
Yes hier ook! Altijd onderweg een poepluier, al is het maar een ritje van 5 min naar de supermarkt of gastouder 😅💩. En pfff het verschonen, voelt daarna soms echt alsof ik een half uur in de sportschool ben geweest 😂
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Hier ook! Zodra ze in de kinderwagen zit, is het raak! Ik zet haar erin voordat ik m'n schoenen enz aan doe zodat ze even heeft voor haar karweitje. Dan vis ik haar er weer uit. Ben er al op ingesteld zeg maar 🤪
Heb het idee dat het de houding is? Lekker die beentjes een beetje gebogen enzo? 😄
2 jaar geleden
Reactie op F-8
😂😂😂 Die gelukkig niet maar wel bijna elke keer op de terugweg van kdv in de auto.. alsof hij het heel de dag opgehouden heeft speciaal voor mij 😅
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Ál-tijd 🥲