7 Reacties

één jaar geleden

Ja hoor hier ook soms. De meeste dagen kan hij wel lachen als hij me ziet, maar soms is het huilen. Vaak merk ik dan aan alles dat het een wat drukkere dag was op de opvang en er minder tijd/ruimte was voor individuele aandacht voor de kindjes. Dan ontlaad hij echt even als ik hem ophaal.

één jaar geleden

Hij huilt bijna altijd als tie mij ziet, haha. Denk dat hij mij gewoon heeft gemist. Sowieso al last van verlatingsangst

één jaar geleden

Hoort bij deze fase gaat vanzelf over 😊

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Hebben wij ook zo gehad. Inmiddels is het huilen bij zowel brengen als halen, maar tussendoor krijg ik de meest blije foto’s en filmpjes van de juffen 🤣

één jaar geleden

De eerste 2 maanden (gaat pas sinds 1 september) deed mijn zoontje dit elke keer met brengen en halen. Z'n gastouder en ik hebben er toen maar van gemaakt dat hij mij op die manier laat merken dat hij mij gaat missen/gemist heeft. Afgelopen maand huilde hij helemaal niet, maar gisteren huilde hij weer bij het ophalen.

één jaar geleden

Als ik mijn kleine eventjes bij oppas laat en ik kom daarna terug als hij me ziet komt hij met een big smile aanlopen daarna moet hij ook vaak huilen, dan blijft hij heel dichtbij me in de buurt en wil dan weer even op schoot dan weer even spelen en dan weer op schoot. Vaak althans -zo lijkt het- is het alsof hij me gewoon gemist heeft.

één jaar geleden

Onze dochter van 15 maanden gaat ook heel graag naar de opvang. Meestal lacht ze wel als ik haar ga ophalen maar onlangs had ik 2x dat ze huilde en haar handjes uitstak naar de begeleidster om door haar vastgepakt te worden. Wellicht zitten de kindjes vaak in een spel of activiteit als we ze gaan ophalen en zijn ze even van slag als wij ze dan ´ineens´ daar weghalen? Ik was er iig ook wel wat verdrietig over.