17 Reacties
één jaar geleden
13.5 maand. Dus daar heb je niet veel aan, sorry. Ieder kind zijn eigen tempo, voor je het weet ren je er constant achteraan 🙈
één jaar geleden
Zo schattig he,
Mijn dochtertje was 13 maanden toen ze liep en nu is ze ook 17 maanden.
Elk kindje doet alles op zijn/haar eigen tempo 😃
één jaar geleden
Mijn dochter loopt ook nog niet. Ook niet aan de hand. Soms een klein stukje achter haar loopkarretje maar dan wel met twee handen stevig vast.
Ze staat ook nog niet los aan haar tafeltje te spelen.
één jaar geleden
Mijn dochter heeft nog niet heel veel vertrouwen om los te lopen, dat zijn meestal kleine stukjes. Houd ze mijn vingers of rok vast wil ze vooral gaan rennen😅. Het meer denk voor het idee dan dat ze fysieke steun nodig heeft. Het is heel typisch als ze enthousiast naar iets toe gaat lijkt ze het niet door te hebben dat ze los loopt en zodra ze dat realiseert zoekt ze contact en gaat vaak verder op de knieën kruipen. Dit doet ze nu al bijna vijf maanden.
één jaar geleden
Dit is denk het overwinnen van angst. Ik heb helaas een waaghals thuis zitten en ze klimt op de bank, duikt er soms af! Als wij in de buurt zijn laat ze zichzelf ook zo vallen. Zodat wij haar opvangen. Stress en paniek voor ons dus!
Onze dochter kon eerder de trap opklimmen dan lopen. Het echt los lopen heeft een tijdje geduurd. Los staan dat deed ze wel gewoon midden in de woonkamer omhoog komen en heen en weer wippen. Vanuit daar kwamen de eerste losse stapjes vandaan.
Ze moet gewoon even haar vertrouwen zien te vinden en daarna is ze niet meer te houden!
één jaar geleden
Wij rennen al sinds maand 10 achter haar aan. Ze is nu 17 maanden 😅
één jaar geleden
Hij was 15 maanden oud toen hij losliep, 10 maand oud eerste stapjes aan de hand.
Zou me dr niet druk om maken, van het 1 op andere moment zal je zien dat ze ineens loopt
één jaar geleden
Volgende week is mijn dochter 17 maanden, ze loopt al maanden aan tafels banken handen etc. Duidelijk zichtbaar dat ze kan lopen alleen durfde ze nog niet. Tot 3 dagen geleden…. Ineens stapt ze weg.. uit het niets… echt waar. Super trots (zij én wij🤣)… het komt echt ☺️☺️ en alleen maar goed als ze pas gaan als ze écht zelf durven.. goed voor hun zelfvertrouwen! 😘
één jaar geleden
De oudste met 13 maanden en de jongste met 10 maanden. Ieder op z’n eigen tempo😊
één jaar geleden
Hier liep ze los met 11 maanden en ze is nu ook 17 maandjes. Maar echt waar elk kind eigen tempo. Heb nu 3 kids en zei is toevallig de snelste van alle 3. Maar.... Ze loopt in principe achter op spraak want het is brabbelen en niets verstaanbaar.
Bank gaat ze 100x op en af en liefst 100x de trap op als ze de gang in komt.
Enige wat je kunt doen is elke keer aanmoedigen maar niet opdringen.