12 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier ook niet hoor! Soms heeft ze mijn telefoon of afstandsbediening te pakken dan rent ze heel hard weg en gaat ze verstoppen.
Het luisteren komt denk ik later, tenzij je een heel braaf kindje hebt. Het is nu gewoon volhouden in wat ze niet mogen. Meestal als ik dankjewel zeg dan geeft ze het aan mij. Behalve met mijn telefoon dan geniet ze ervan dat ik achter haar aan ren!
茅茅n jaar geleden
Oh hier ook een dame van 1.5 jaar.
Nee niet aankomen....
Dan probeer ik 1,2,3 te tellen.
Maar ze telt doodleuk mee. 2,3
Ja veeg mij dan maar op.
Ik til haar dan op en zet haar op een andere plek neer in de kamer. Mocht het dan nog niet goed gaan, dan zet ik haar in d'r stoel neer.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Veeera
Herhalen, herhalen, herhalen. En niet proberen te lachen 馃榿
Dat niet proberen te lachen is vooral erg moeilijk soms.
茅茅n jaar geleden
Dat niet proberen te lachen is vooral erg moeilijk soms.
Jaa echt hoor. Ik moet er ook echt om lachen, het is komisch een klein kind met n eigen wil. Maar sta overal met een bezwete rug. Wil ze niet in de kinderwagen of autostoel, maakt ze zich helemaal stijf en gaat krijsen. 馃槀 het is jammer dat ik hier geen filmpjes kan delen. Maar mevrouw klom even zelf in haar triptrapp, ape trots dat ze was.
茅茅n jaar geleden
Hier ook! Onze zoon is ook 18 maanden en pfffff als die iets niet mag, oh jee de wereld vergaat, met alles gooien, overal op willen klimmen, salontafel is favoriet. Ik neem hem dan mee na de bank ga voor hem zitten en leg uit dat dat niet mag en dan zegt die nee nee nee nee (lach in houden).
Vanavond sloeg hij zo het eten uit de hand van mijn vriend mijn vriend keek me al aan van zeg jij maar even wat, apart genomen wat gezegd en hij snapte het toen wel toen zei ik pappa kusje geven is sorry, hij ging zo naar mijn vriend kusje en knuffel en toen echt zo van hallo mag ik ook nog wat hahaha
茅茅n jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Poh hier ook...... oren om vooral alles te doen wat niet mag. En sinds deze ...
Oh ja die fase zitten we hier ook in 馃槀 expres zich ergens aan stoten en dan auw roepen. Stelletje draken zijn het nu al. Ergens vind ik het komisch . Gelukkig slaapt ze met een slaapzak aan, van de week zette ik haar even te spelen in haar bed tijdens t opvouwen van de was. Maar ze kwam serieus ver met proberen uit bed te klimmen. Ik gok dat we voor 2 jaar al aan een peuterbed toe zijn.