9 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lou1986
Mijn dochter gaat al van kleins af aan tussen 8 en 9 naar bed en altijd tus ...
Bedankt voor je reactie.
Probleem bij ons is, is dat ze dus in de nacht ook nog komt en vaak rond half 5 al wakker is? Misschien is het wel weer een regressie 😩
één jaar geleden
Oja dat klinkt idd vervellend mijn dochtertje word ook wel paar keer wakker voor haar speen en een enkele keer dat ze echt wakker word voor eten mijn dochter slaapt overdag tussen de 1 en de 3 uur echt heel verschillend tot 2 weken terug sliep ze 2 x 2 uur krijgt je dochter om 9 uur nog en laatste melkfles of andere manier voeding?
één jaar geleden
Wij hebben hier eigenlijk last van sinds dat de klok verzet is. Ze staat rond zelfde tijd op en soms vroeger, maar valt pas rond 20.30 in slaap.
Ze slaapt ongeveer twee uurtjes, meestal tussen 11 -12 tot 13-14. Dus ik heb een nieuwe programma geïntroduceerd, haha. Dat is muziek aan, rennen en stoeien door het huis heen dan 30 minuten rustig aan doen. 15 minuten om beneden tot rust komen en 15 minuten bedritueel.
Ze sliep vandaag om 19.45 en gisteren om 19.30. Dus even energie kwijt raken, lijkt voor nu te werken.
één jaar geleden
Reactie op Lou1986
Oja dat klinkt idd vervellend mijn dochtertje word ook wel paar keer wakker ...
Ze krijgt rond half 8 nog een grote fles 210 ML
Ja ze is al sinds de dag dat ze geboren is een slechte slaper hoor
één jaar geleden
Wij hebben hier eigenlijk last van sinds dat de klok verzet is. Ze staat r ...
Wat een goeie tip! Dat moeten wij ook gaan doen.
Zodra ze moet gaan tanden poetsen denkt ze al nee hè ik moet weer naar bed. Lijkt net of ze niet naar bed wil zodat ze niks mist ofzo
één jaar geleden
Reactie op ElleJolinde
Wat een goeie tip! Dat moeten wij ook gaan doen.
Zodra ze moet gaan tanden ...
Ja, ik merk dat ze steeds wilder begint te worden en drukker. Dus dacht misschien helpen met haar energie kwijtraken.
één jaar geleden
Ja, ik merk dat ze steeds wilder begint te worden en drukker. Dus dacht mis ...
Ja slim! Zal het hier ook eens proberen