12 Reacties
één jaar geleden
Hi. Wij geven zo af en toe misschien 2 x in de week SiSi mango no bubbels zero sugar. Voor de rest slimpie limonade siroop. Helaas hier ook geen water drinker.
één jaar geleden
Thee? Verschillende smaakjes… of wat munt door het water! Meestal zitten in die 0% suikervrije andere zoetstoffen die niet veel beter zijn dan suiker…
Weet natuurlijk niet hoe oud jullie kleine is, maar hier heeft onze zoon daar zelf nog niet zoveel over te zeggen, ergens anders vind hij dat ook lekker, maar thuis krijgt ie het gewoon niet😅
één jaar geleden
Ik zou geen 0% suiker dranken aanbieden, omdat daar meestal zoetstoffen in zitten, waarvan aspertaan de meest gebruikte is en juist veel erger dan suiker is, het is eigenlijk een zenuwgif en veel mensen reageren er heftig op, vooral als je migraine hebt is deze stof en veel bekende trigger.
Je kan verschillen soorten thee zetten, maar ook water met munt komkommer ect. Mijn dochter vind thee getrokken met verse gember, sinaasappel en een kaneelstokje lekker.
één jaar geleden
Heb je geprobeerd water in een glas met een rietje te geven? Mijn dochter houdt enorm van water dus ik weet er niet veel van maar als ze niet wil drinken en ik geef haar een glas met een rietje drinkt ze het altijd😂
één jaar geleden
Thee met beetje honing doe ik soms, ik probeer water wel te stimuleren en ook indd met rietje of met ijsblokjes in zon drinkbeker
één jaar geleden
Ik mix 1/4 appelsap met 3/4 water. Soms ook met ijsthee zonder prik. Gewoon uit een beker drinkt ze wel water. Op de opvang drinkt ze wel koude thee maar thuis niet.
één jaar geleden
In de meeste 0% suiker drankjes zitten juist zoetstoffen die voor kleine kinderen heel slecht zijn!
Niet wat je vraagt, dus zie het maar een beetje als ongevraagd advies 🙃
Lust ze ook geen (afgekoelde) thee met een smaakje?