20 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou haar dan bij jou thuis laten en daar laten oppassen. Heeft ze haar eigen bedje en jij komt gerust thuis .

2 jaar geleden

Ik zou het een hele fijne oplossing vinden van jouw ouders. Ik heb er geen ervaring mee, onze dochter logeert al sinds dat ze 1 maand is bij de opa's en oma's. Ze is heel makkelijk daarin. Maar je moet doen waar JIJ je goed bij voelt 😘

2 jaar geleden

Ik zou persoonlijk ervoor kiezen om mijn ouders bij ons thuis te laten komen totdat ik weet terug ben. Vooral als ze dit aangeven! Ik zou mijn zoontje nog niet ergens laten logeren, ik vind dat zelf nog te spannend🫣.

2 jaar geleden

Als ze op rijafstand wonen kan je altijd afspreken dat je haar ophaalt als ze midden in de nacht wakker wordt en niet kan slapen. Kan je zelf ook ervaren hoe je het vindt. Ons kindje slaapt bij anderen vaak nog veel beter dan thuis;)

2 jaar geleden

Eens ‘moet’/zal de eerste keer zijn. Super leuk om rustig de tijd te hebben met vrienden en vast goeie afleiding om niet steeds aan je dochter te denken en t spannend te vinden! Je ouders hebben jou ook groot gebracht, dus stel je dochter gaat spoken, dan komt dat ook wel goed. Ik kan me voorstellen dat het misschien ‘makkelijker’ te leren is dat elders slapen ook oké is als je dochter nog wat jonger is, dan als ze bijvoorbeeld op 7 jarige leeftijd voor t eerst gaat logeren! Ook leerzaam voor jou als mama/jullie als ouders denk ik! Ik zou t doen!

2 jaar geleden

Ik snap je gevoel, onze dochter is ook nog nooit uit logeren geweest. Ik vind dat je moet doen wat voor jou het beste voelt. Wij hebben in december een etentje en ik heb geregeld dat mijn moeder bij ons blijft slapen en haar op bed legt. Volg je gevoel mama! Jij hebt een leukere avond als je het een beetje kan loslaten dus doe wat voor jou het beste voelt, niet wat een ander vind dat je moet doen 💜.

2 jaar geleden