10 Reacties
één jaar geleden
Ik heb een normale mamafiets gekocht. Gazelle bloom. Ik wilde eerst ook voor een bakfiets gaan, voor mij gevoel gaf het een veilig idee. Alleen voor één kindje is 5000 euro te veel geld. Ik wil er wel meer, maar dan hebben we echt meer ruimte nodig.
Ik zou nadenken hoe vaak gebruik je een fiets, dagelijks of sporadisch? Hoeveel kinderen wil je? Op een normale e-bike passen er twee kids op. Ik gebruik dagelijks een fiets en heb geen rijbewijs (nog niet). Ik studeer nog en heb gratis ov. Dus ik vind het goed zo. Ook al heb ik mijn rijbewijs dan fiets ik nog steeds te graag.
Ooh en mijn oudste zoon was 3 jaar oud en kon zelf al fietsen. Korte afstanden zoals naar school deed hij al vanaf 4 jaar oud. Dus als je 3 a 4 kids wilt is een bakfiets ideaal denk ik.
één jaar geleden
Reactie op Papfles
Je kunt ook een elektrische fiets kopen en later een fietskar er achter.
D ...
Ik zou even oefenen en kijken of je niet in een te drukke buurt woont. Meerdere keren gehoord van vrienden dat hun fietskar is omgekiept met kind en al omdat moesten uitwijken voor auto’s.
één jaar geleden
Ik heb een normale mamafiets gekocht. Gazelle bloom. Ik wilde eerst ook voo ...
Oh echt mogen er 2 kindjes op een normale elektrische fiets? Tot welke leeftijd en eentje dan achterop en eentje voorop?
één jaar geleden
Reactie op blondine2000
Oh echt mogen er 2 kindjes op een normale elektrische fiets? Tot welke leef ...
Ja maar als je een e-bike neemt dan zou ik een met accu in het frame kiezen en een middenmoter. Dat is veel stabieler, ik heb een kennis die zo hard hing met een voormotor. Dat het met te snel remmen vallen was. Dit wil je met je kindje niet. Vooral omdat het lastig sturen is met een kind voorop en/of achterop. Plus ze bewegen (soms gek en wild), dus je moet soms balans zoeken.