8 Reacties

één jaar geleden

Wij gebruiken hem nog heel vaak. Om boodschappen mee te doen. Of om dutjes in te doen bij een dagje weg maar ook om even een rust momentje te creëren wanneer we op een drukke plek zijn.

één jaar geleden

Naar de winkel gaat ze in de kinderwagen als we lopend gaan. Gaan we met de auto dan gaat ze in de kar of een klein karretje. Wil ik even snel de stad in, dan in de buggy. Hoef ik maar 2 dingen dan mag ze lopen. Oftewel meestal tillen.

één jaar geleden

Bij korte uitjes is het zelf lopen en getild worden. Bij langere uitjes zoals de dierentuin gaat de buggy mee en komtie goed van pas!

één jaar geleden

Hier ook, voor als we lopend boodschappen gaan doen. Ik kan niet en de boodschapjes en een peuter tillen als hij plotseling geen zin meer heeft om te lopen. Maar ook als we met de hond gaan lopen, vaak begint hij zelf met wandelen en loop ik met een lege kinderwagen. Maar de rondes voor de hond zijn wel groter dan zijn beentje aankunnen, dus als hij moe is vraagt hij zelf of hij erin mag zitten en soms wil hij dan na een tijdje ook weer eruit en zelf lopen/

één jaar geleden

Gebruik de kinderwagen nog bijna dagelijks. Met de komst van onze dochter, afgelopen september hebben we er een duowagen van gemaakt. Vind het wel fijn om onze peuter op deze manier een beetje onder controle te houden in winkels 😅 als ik hem ‘los’ meeneem ligt hij onder kledingstellingen of gaat hij zelfstandig aan de wandel opzoek naar speelgoed.

één jaar geleden

Soms, met bijv boodschappen doen of tijdens een uitje. Meestal wisselt de kleine zitten en lopen dan af.

één jaar geleden

Haha ja precies herkenbaar, hij loopt goed ,en kan het goed volhouden, maar ehhh luisteren dat is nog wel een dingetje. Los in het kruidvat bv...🙄🫣 geen doen. Ons zoontje wil vaak niet meer in de buggy dat geeft hier wel gedoe.

één jaar geleden

Ja hoor! We hebben zelfs een nieuwe gehaald tot 22 kilo wajt onze zoon is al 15 kilo en de kinderwagen weggedaan. Soms wil die er in en soms niet ligt ook aan waar we heen gaan enzo