17 Reacties

één jaar geleden

Wellicht op zoek naar een werkgever welke kinderopvang als secundaire arbeidsvoorwaarde voor jou regelt of avondwerk/ diensten welke buiten de diensten van jouw man vallen. Opties genoeg!

één jaar geleden

Reactie op JAYD

Wellicht op zoek naar een werkgever welke kinderopvang als secundaire arbei ...
Ja dat zegt iedereen..maar niemand weet n bedrijf te noemen die dit heeft. Met Google kom ik geen stap verder. Dus als iemand weet welke bedrijven Dit zijn, graag..

één jaar geleden

Misschien maar en uitzendburo?

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Misschien maar en uitzendburo?
Hoe bedoel je? Dat die zulke bedrijven weten?

één jaar geleden

Ja of via en uitzendburo werken we weten niet waar je woont ect dus kunnen ook geen bedrijven noemen

één jaar geleden

Regio Rotterdam. Maar het gaat er niet om dat ik geen werk kan vinden, werken via een buro veranderd toch niets aan het opvang probleem? Of snap ik het nu niet 🙈

één jaar geleden

Reactie op Suuslo

Regio Rotterdam. Maar het gaat er niet om dat ik geen werk kan vinden, we ...
Ik denk dat ze bedoelt dat een uitzendbureau je zou kunnen vertellen welke bedrijven opvang voor je kunnen regelen. Als je een uitzendbureau bij je in de buurt zoekt weten zij vaak welke bedrijven bij jou in de buurt dit aanbieden

één jaar geleden

Haha ok, ja daarom vroeg ik het. Zal hen eens proberen, zelfs UWV wist t niet namelijk.

één jaar geleden

Nee ik las ergens miss nacht werk ik dacht miss via uitzendburo

één jaar geleden

Ja heb ik aan gedacht, nacht gaat niet ivm baby die thuis is dus overdag ook geen slaap dan haha. In avond zou evt kunnen, mn man wil t liever niet ivm langs elkaar heen leven. Maja als t niet anders is

één jaar geleden

En aan huis oppassen? Misschien is dat en idee

één jaar geleden

Parttime iets zoeken, 1 dag je ouders, je man ouderschapsverlof op laten nemen, dan kan je al 2 dagen aan de bak. En als de wiedeweerga inschrijven bij alle opvang mogelijkheden in de buurt. Misschien in de buurt nog andere moeders met dezelfde uitdaging, dan zou je n dag kinder ruil kunnen doen zodat jij een dag in de week haar kind(eren) erbij hebt en zij die van jou, dan kan je al 3 dagen werken. Of inderdaad avond of weekenddiensten pakken. Of misschien als postbezorger ofzo, dan kan je de kleine mee nemen op de fiets (al zal dat vast niet de bedoeling zijn 🤣)

één jaar geleden

Ik zou ook je schoonouders 1 dag doen en je man 1 dag ouderschapsverlof dan kan je al twee dagen werken. Als je nog niet bent ingeschreven bij de opvang dan NU doen op alle 5 de dagen, hoor je vanzelf wanneer er een gaatje is.

één jaar geleden

Ik zou ook je schoonouders 1 dag doen en je man 1 dag ouderschapsverlof dan ...
Nog vergeten, je man werkt neem ik aan maximaal 5 dagen dan heb jij al 3 dagen waarop je kan werken. 2x je man thuis 1x je schoonouders.

één jaar geleden

Geen idee wat je opleidingsniveau is maar is werken in de kinderopvang geen optie? Want kinderen van medewerkers krijgen voorrang op de wachtlijst 😄

één jaar geleden

Haha ja dat zou ook nog kunnen Ze mogen niet overal op t zelfde kdv als dat jij werkt, maar heb eraan gedacht idd, werken-leren traject dan

één jaar geleden

Reactie op Suuslo

Haha ja dat zou ook nog kunnen Ze mogen niet overal op t zelfde kdv als dat ...
Enorm personeel tekort ook momenteel dus wel een goede zet denk ik een werk leer traject, je komt overal aan de bak.