13 Reacties

één jaar geleden

Ik bestel vaak bij Zeeman, dan heb je alles compleet dus ik zou opnieuw bestellen. Maar gezien de leeftijd van 1,5 en de luiers ben ik voor de kleinste nog niet over op ondergoed. Ik denk dat ik nog zeker een jaar op rompers blijf hangen.

één jaar geleden

Ik haal zelf wolzijde ondergoed. Ik heb het vooruit gehaald omdat we aankomende zomer beginnen met zindelijkheidstraining. Je zou bij Primark kunnen kijken of Zara. Die zijn ook niet al te duur.

één jaar geleden

Ik bestel vaak bij Zeeman, dan heb je alles compleet dus ik zou opnieuw bes ...
Ja ik zit steeds te kijken of ze de voorraad er weer bij hebben gezet maar helaas.. ah ja is net wat je fijn vind. Wij vinden ondergoed fijner zijn we achter 😊

één jaar geleden

Misschien ter stal, wibra, H&M, c&a? Ik ben ook op zoek naar onderbroekjes en hemdjes ivm zindelijkheidstraining. Hebben nu idd ook zeeman wel gehaald

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Misschien ter stal, wibra, H&M, c&a? Ik ben ook op zoek naar onde ...
Ja ga morgen eens kijken bij wibra, c&a en h&m.. hoop dat t lukt.

één jaar geleden

Ben ik trouwens de enige die als ze wel boxertjes hebben maar geen bijpassende hempjes een error krijgt 😅🤣 . Wij willen graag setjes haha.

één jaar geleden

Reactie op Justme1

Ben ik trouwens de enige die als ze wel boxertjes hebben maar geen bijpasse ...
Hahaha nee ik oook hoor. Ook bij mn eigen ondergoed. Ga ook heel slecht op 2 verschillende sokken 😂

één jaar geleden

Action?

één jaar geleden

Primark

één jaar geleden

Zara is top en ook mooi.

één jaar geleden

Reactie op SPolat

Action?
Had ik online gekeken maar zag alleen maar vanaf maat 98, misschien in de winkel kleiner. Ga eens kijken morgen 😊

één jaar geleden

Reactie op 1ekindje17

Zara is top en ook mooi.
Ja alleen zag ik daar weinig hempjes die dan erbij paste..

één jaar geleden

Ben toch geslaagd bij zeeman. Heel die bak ondergoed doorgespit 🤣 heel karwei want ik laat t wel netjes achter 😇 wassen en hij kan over op ondergoed 😁