18 Reacties

2 maanden geleden

Oh wow door snel te kijken, dacht ik even dat die tattoo de baby haar lijfje was 😭🤣 #slaaptekort

2 maanden geleden

Onze dochter van oktober 21. Wordt binnenkort grote zus❤️

2 maanden geleden

Onze dochter is vorig jaar maart grote zus geworden van 2 broertjes. Ik plaats geen foto’s van ze op openbare forums.

2 maanden geleden

Onze dochter van oktober ‘21 is al 2 keer grote zus geworden van een broertje en een zusje😊

2 maanden geleden

hier ook van een broertje in juni

2 maanden geleden

Onze knappert is in mei grote broer geworden van zijn grootste aanbidder 💙💙

2 maanden geleden

20-08-2024 grote zus geworden !

MOD

2 maanden geleden

Mijn jongens schelen bijna 1.5 jaar. De jongste is nu bijna 1.5 en ging gisteren voor het eerst mee peuter gymen. Ze kunnen hier niet met en zonder elkaar 🙈

2 maanden geleden

Al 2 keer grote zus. Broertje van feb 2023 en mei 2024. Nu veel bewuster meegemaakt, leuk dat verschil te zien.

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Niet de meest recente foto. Zit kleine anderhalf jaar tussen de beide.

één maand geleden

Ah leuk om te zien 🥰 Zijn hier ook oktober 21 mama’s bij wie het nog niet lukt? Hier 1.5 jaar bezig voor een tweede 😕 De eerste kondigde zich na 6 maanden proberen aan

één maand geleden

Reactie op Kattenmeisje

Ah leuk om te zien 🥰 Zijn hier ook oktober 21 mama’s bij wie het nog niet ...
Het heeft hier ook 2,5+ jaar geduurd, heel cliché maar probeer het los te laten. Ben je bij een huisarts/gynaceloog geweest? Hier was de oorzaak een traag werkende schildklier. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken van een gezond kindje 💕

één maand geleden

Reactie op Kattenmeisje

Nou, voor de oudste zijn wij 2,5j bezig geweest. De jongste is ons cadeautje, daarvoor zijn wij nooit officieel aan de slag gegaan 😅

één maand geleden

Recente foto van me 2 boefjes💙🩷

één maand geleden

Zit op 3 weken na precies 2 jaar tussen😅❤️

8 dagen geleden

Reactie op Kattenmeisje

Jep.. ronde 15 en ideaal plaatje al los gelaten.. het leven is niet zo maakbaar als we soms denken..

5 dagen geleden

Hier een trotse grote zus! Ons zoontje is nu 5.5 maand, dochter 6 oktober 3 geworden.