8 Reacties

één jaar geleden

Miss slaapregressie, die hebben ze weer rondom de 15 maanden?

één jaar geleden

Hi Mimi, ik heb precies hetzelfde! Ook 15 maanden. Eet & drinkt en groeit goed op gemiddelden. Om 23:30 krijgt hij nog een “nachtfles”. Maar tussen 3 en 4 uur ‘s nachts komt hij weer voor een fles Ik kan het tijdstip wel uitstellen door te zeggen dat hij weer moet gaan slapen. Maar dat is uitstel van excecutie: hij wordt dan gewoon agressief uiteindelijk. Dus meestal geef ik maar gelijk zn fles dan slaapt hij tot 6:30 uur. Niet te doen! Dus als iemand de goudentip heeft dan lees ik graag mee! ☺️

één jaar geleden

Reactie op Dignity88

Miss slaapregressie, die hebben ze weer rondom de 15 maanden?
Laten we hopen dat dat het is haha

één jaar geleden

Reactie op Thez

Hi Mimi, ik heb precies hetzelfde! Ook 15 maanden. Eet & drinkt en groe ...
Nou die van mij rond 12 uur en 4 uur, lekkere tijd ook als je mort werken haha. Heb hem water gegeven maar dan wordt hij erg boos🥹

één jaar geleden

Reactie op Mimi Oktober

Nou die van mij rond 12 uur en 4 uur, lekkere tijd ook als je mort werken h ...
Precies dat. Ik moet ook werken… op mn tandvlees. En nu is hij ook nog eens ziek. Dan is elk beetje ritme weg. Vraagt nu ook meer melk. Hopelijk normaliseert alles een beetje binnenkort. En hebben we allebei weer een fatsoenlijke nachtrust! Hang in there 💪🏼

één jaar geleden

Volgens mij inderdaad een fase waar meer kindjes doorheen gaan nu, hier ook weer ineens 's nachts wakker en maar weer een flesje erbij gepakt 😅

één jaar geleden

Dit doet die van mij al 15 maanden 🙈🥱

één jaar geleden

Hier ook 15 maanden en weer vaak wakker snachts voor melk terwijl het net goed ging 😴