Hier 2 kindjes, een jongetje van 2 jaar en 4 maanden en een meisje van bijna 1 jaar (19 maart). Mijn zoontje is de ‘moeilijke’ slaper van de 2. Ik moet naast hem liggen zodat hij in slaap valt (kan een uur en zelfs langer duren) en hij wordt snachts wakker en komt dan bij ons liggen. Soms slaapt hij gelijk weer door maar vaak genoeg kost het me 2 uur om hem weer in slaap te krijgen.
Zijn zusje slaapt gelukkig een stuk makkelijk. Ik leg haar wakker in bed met haar speentje en ze valt zelf in slaap. Nu heeft zij afgelopen week een oorontsteking gehad. Dit ging de goede kant op maar sinds 2 dagen weer een compleet ander kind. Ze weigert te slapen (overdag en snachts) en is compleet overstuur, pakt haar speen ook niet, ze blijft gillen en krijsen. Vandaag weer naar de hap geweest en haar oren zijn weer normaal maar ze zien witte vlekken in haar mond (spruw?). De kinderen hebben net geslapen van +/- 21:00 tot 00:30. Sinds 00:30 zijn ze allebei wakker. De jongste is net na al het krijsen eindelijk in slaap gevallen. De oudste nog wakker… Alles al geprobeerd maar niets werkt.. Hopelijk is dit tijdelijk en is het snel weer terug bij het oude..
Ik trek dit echt niet, ik ben op..
Hebben jullie tips?????