1027 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
En nu zelf even m’n verhaal kwijt: wat een shitshow deze eerste twee dagen ...
Ow en nog een tip: heb je een deryan tentje of campingbedje? Hier staat de deryan dus te verstoffen 😅 en een gewoon campingbedje geregeld zodat we haar hetzelfde weg kunnen leggen als in haar ledikantje ipv dat geklooi met dat tentje…
2 jaar geleden
Reactie op survivalguide
Ooh jeetje wat zwaar mama.. je hebt vast al alles geprobeert. Wij hadden di ...
Helaas geen steun maar af en toe dan met me man..maar ja hij wil alleen maar mij hebben.. kronkelen en strekken is denk ik buikpijn, hij heeft last van obstipatie.. krijg wel zakjes ervoor maarja.. ik denk ook vooral ontwikkeling. Het is zwaar maar het gaat ooit voorbij 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Pff, wat naar! Denk je dat het een stukje veiligheid is? De nieuwe kamer/ o ...
Lief! Ja het zal een stukje verlatingsangst en onbekendheid zijn. Het ligt denk ik niet aan het licht/donker want ze slaapt prima zodra ik er naast lig.
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Owwww neeee wat vervelend!! Ik weet zo goed hoe dit voelt. Het is hier na v ...
Spijt van het in slaap voeden omdat dit nu de enige optie is. Dus als dat niet lukt zijn we echt screwed de hele avond 😅 of dag… doen het zowel bij de dutjes als in de avond. Voel me er vaak prima bij maar als het niet lukt is het écht heel zuur en ben je letterlijk je hele dag ermee kwijt. Heb alleen nog geen alternatief 🤔
Nou, ik denk dat het vooral wennen zal zijn inde in combi met verlatingsangst. Het is maar even zo…
2 jaar geleden
Ow en nog een tip: heb je een deryan tentje of campingbedje? Hier staat de ...
We hebben hier een gewoon campingbedje dus vergelijkbaar met haar ledikantje, maar hebben nu maar twee matrassen op de grond gelegd en tussen van alles ingeklemd zodat ik haar daar in slaap kan voeden en gewoon kan laten liggen. En dan maar in de gaten houden met de babyfoon. Ze slaapt nu al een uur! 😍
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Spijt van het in slaap voeden omdat dit nu de enige optie is. Dus als dat n ...
Hier een baby die niet in slaap gevoed wordt, maar wel op mij in slaap mag vallen (of naast als hij geen zin heeft in op) en dan gaat het ook gewoon de ene avond top en de andere avond kut hoor 😅 Ben soms ook een uur bezig met een onrustig mannetje die het niet lukt te kalmeren. Dus ook als je niet altijd in slaap zou voeden zou het niet altijd vlekkeloos gaan, ik zou zeggen geniet van de momenten dat het wel lukt 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Arzum
Jaa respect dat we dit aankunnen.. overdag slaapt hij wel zijn anderhalf uu ...
Keelontsteking hier.. en moet de druk op de oortjes gaan laten meten, maar kan pas volgende week.
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
We hebben hier een gewoon campingbedje dus vergelijkbaar met haar ledikantj ...
Hoe is het gegaan de afgelopen dagen?
2 jaar geleden
Hoe is het gegaan de afgelopen dagen?
Het gaat beter nu ik haar in slaap kan voeden en kan laten liggen! ☺️ Ik heb al wel stress over als ik ooit bv wil afbouwen, want geen idee hoe ze dan gaat slapen… 🙃 maar geen zorgen voor deze vakantie denk ik maar… Ze slaapt nu gewoon zoals ze thuis ook doet, dus meestal 1x wakker per nacht (soms helaas wat lang..) 🥰
2 jaar geleden
Reactie op happy96
https://nos.nl/l/2444539
Net gespot in ander topic, wat extra bemoediging d ...
Stelt gerust maar wordt er wel heel moe van. Afgelopen week minimaal een uur tot anderhalf uur bezig om hem in slaap te krijgen. Het is zo een gevecht 😖
2 jaar geleden
Stelt gerust maar wordt er wel heel moe van. Afgelopen week minimaal een uu ...
Hier ook! We zitten weer in een sprongetje volgens mij
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Het gaat beter nu ik haar in slaap kan voeden en kan laten liggen! ☺️ Ik he ...
Zo herkenbaar met de Borstvoeding. Ze is nu bijna 1. Ergens denk ik mooi geweest omdat ik ijzergebrek heb en ook hormonaal van tijd tot tijd nog steeds uit balans. Maar al zou ik willen stoppen, ik weet oprecht niet hoe haha. Dit is de manier voor het meeste slaap dat in slaap voeden.
2 jaar geleden
Reactie op SF
Zo herkenbaar met de Borstvoeding. Ze is nu bijna 1. Ergens denk ik mooi ge ...
Haha ja precies dit. Ik wil m’n lijf terug; gewoon fysiek, seksueel en hormonaal 🙃 maar hoe dan? Ik heb geen puf dit uit te zoeken en te bedenken hoe we dit zouden moeten doen. Ook met de angst dat de eerste vele dutjes en nachten heel zuur gaan worden. Gister werd ze om 23:15 ofzo wakker en ik wilde slapen, dus m’n vriend ging troosten.. nou, ik kom om 23:45 zelf alsnog voeden, ze was he-le-maal overstuur en daarna direct rustig en in slaap.. 😅