212 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Milamama

Hai meiden! Tijdje geleden weer. Ik ben even weg geweest van het forum na d ...
Je shit wat rot dat je je zo gevoeld hebt zeg! T is ook echt niet fijn als je zo'n nieuws krijgt. Wij krijgen pas weer een controle rond haar 3e verjaardag. De verwachting is nu dat ze dan geopereerd moet worden. Ik was ook even flink van de leg na dit nieuws. Maar ik heb het nu een beetje kunnen parkeren in mn hoofd. Ik stop het even in een doosje en haal het er weer uit als de oproep op de mat valt.

2 jaar geleden

Je shit wat rot dat je je zo gevoeld hebt zeg! T is ook echt niet fijn als ...
Ahh dat is ook niet het nieuws wat je hoopte. Bij ons is die mogelijkheid ook heel reëel zo begreep ik. Wat jij zegt.. proberen het in een doosje te stoppen voor nu..

2 jaar geleden

Reactie op Milamama

Ahh dat is ook niet het nieuws wat je hoopte. Bij ons is die mogelijkheid o ...
Jaa spannend zeg! Ik hoop dat jullie in maart beter nieuws krijgen. Elke keer zo'n domper he als je weer slecht nieuws krijgt. Ondanks dat ik mezelf wel zeg he dit is niet het ergste er zijn ouders die veel ernstigere dingen met hun kindje door moeten maken ernstigere ziektes dan een stel heupjes wat niet oke is. Dat geeft me aan de ene kant wel een beetje troost en zeg min of meer tegen me zelf niet zeuren t valt allemaal wel mee Hahaha.

één jaar geleden

Jaa spannend zeg! Ik hoop dat jullie in maart beter nieuws krijgen. Elke k ...
Jaa, zeker waar hoor! Maar toch hoor ik de arts liever zeggen; alles is perfect, Mila hoeft niet meer te komen 🤣. Ach.. in dit topic onder elkaar mogen we best even klagen en met elkaar meeleven ❤️

één jaar geleden

Reactie op Milamama

Jaa, zeker waar hoor! Maar toch hoor ik de arts liever zeggen; alles is per ...
Jaa zeker waar! En t is altijd kut als er iets met je kindje is. En helemaal als je elke keer slecht nieuws krijgt

één jaar geleden

Hoe gaat het hier? Nog bijzonderheden? Wij hadden afgelopen maandag controle en de heup zit diep in de kom 🎉. Nu moet het kommetje nog de juiste vorm krijgen maar dat kost tijd. Pas weer controle als ze 3 wordt..

één jaar geleden

Reactie op Milamama

Hoe gaat het hier? Nog bijzonderheden? Wij hadden afgelopen maandag contro ...
Hee wat fijn zeg! Hier geen controle meer gehad nog we wachten ook tot ze 3 jaar is dan krijgen we weer oproep. maar voel me wel elke keer super onzeker. Omdat ze nog niet los loopt en als ze aan de hand loopt zet ze haar linker beentje wel een beetje gek neer en hij sleept een beetje ofzo. Hebben jullie dit ook of lopen jullie kindjes al wel ? En ook goed ? Hmm..

één jaar geleden

Hee wat fijn zeg! Hier geen controle meer gehad nog we wachten ook tot ze ...
Oh ik kan me indenken dat het je onzeker maakt. Mila loopt al een tijdje, maar voordat ze ging lopen (tijdens kruip en tijgerfase) ‘sleepte’ ze haar rechterbeentje voort. Het rechterbeentje is ook het been dat de problemen heeft. Maar uiteindelijk betekende het niks.. ze loopt nu prima en je merkt niks aan haar.. Maar ik zou zeker contact opnemen. Beter een keer teveel naar laten kijken dan te weinig toch?

één jaar geleden

Reactie op Milamama

Oh ik kan me indenken dat het je onzeker maakt. Mila loopt al een tijdje, m ...
Hoi, Ik lees dat jouw kindje haar beentje tijdens het kruipen/tijgeren een beetje voort sleepte, maar dat ze nu goed loopt. Super fijn! Ik zou het wel op de lange termijn in de gaten blijven houden of ze er bij sommige bewegingen geen extra risico mee loopt. Ik deed dit als kindje namelijk ook en heb vanaf mijn 17e veel blessures gehad aan mijn linkerbeen (meniscus en kruisband operatie). Ontstaan tijdens het voerballen, maar had ook tijdens andere contactsporten kunnen gebeuren. Ook altijd vaker last gehouden van mijn linkerheup (deze ‘zit dan niet lekker ofzo’). Tijdens mijn zwangerschap ontstond het vermoeden dat ik een verborgen heupdysplasie zou hebben. Na de bevalling hebben ze het onderzocht en bleek het niet zo te zijn, maar wel een extreem hypermobiele heup. Ook tijdens het lopen maak ik hierdoor nog een soort draaiende beweging met die heup. Steunzolen hebben mij altijd erg geholpen. Wellicht iets om in de gaten te houden. :)

één jaar geleden

Reactie op svs15

Hoi, Ik lees dat jouw kindje haar beentje tijdens het kruipen/tijgeren een ...
Dank voor je bericht! Dat gebeurt ook hoor. Mijn dochtertje is dus ook geboren met een heupafwijking (heupdysplasie) en is daarvoor behandeld. Ze wordt in de toekomst ook zeker goed in de gaten gehouden