212 Reacties
2 jaar geleden
Ik duim voor jullie! Weet je al wanneer je naar de orthopeed mag?
Komende maandag gaan we naar de orthopeed.. hopelijk weten we dan hoe het er voor staat!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Nou hier gaat het van kwaad tot erger.. ze is vanochtend onder narcose gebr ...
Ach arme meid… en wat ontzettend vervelend voor jullie ook!
Het is wel het ene obstakel na het andere..
Heel veel sterkte en hou voor ogen dat het uiteindelijk allemaal voor een goed doel is… en dat het ook echt goed komt!!!!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
He gadver wat een naar bericht! Is ze vandaag wel goed uit de narcose gekomen?? Hopelijk gaat alles volgendeweek in eenkeer goed!
Sterkte lieve mama dat wens je niemand
2 jaar geleden
Bedankt voor de lieve reacties, dat doet goed. Ik ben inmiddels weer bedaard haha
Ze heeft totaal geen last van de narcose. Ze is helemaal een blij ei. Toen ze uit de narcose kwam was ze gefrustreerd door de honger, maar toen ze flesje op had was alles weer helemaal goed. Nu op naar volgende week, daar gaan we voor!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Bedankt voor de lieve reacties, dat doet goed. Ik ben inmiddels weer bedaar ...
Fijn dat ze er geen last van heeft gehad! En weer lekker vrolijk was!
Wij moeten morgen naar de orthopeed 😬 spannend !
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Oh nee toch! Wat een vervelend nieuws! Gelukkig heeft kleine Mila er vandaag niet teveel last van gehad. Mama daarentegen zal wel flink afgezien hebben 😔.
Het verloopt helaas niet zoals jullie gewenst hadden, maar vergeet niet dat het uiteindelijk allemaal wel in orde zal komen!
Heel veel goede moed de komende week! 🍀
2 jaar geleden
Ik ben net terug van de orthopeed. De afwijking bij mijn dochter is toch ook erger dan de kinderarts mij vorigeweek deed doen denken. Ze heeft dysplasie rechts op 31° en links 54° met luxatie. Ze krijgt zo om 11uur een pavlik aangemeten door de instrument maker. Over 2 maand moet de luxatie weg zijn anders gaan we toch gipsen.
2 jaar geleden
Ze was het er nog niet mee eens... nu ligt ze lekker in mijn armen te slapen
2 jaar geleden
Ik ben net terug van de orthopeed. De afwijking bij mijn dochter is toch oo ...
Ach jeetje, wat een tegenvaller! Lastig hè, als het allemaal niet zo spannend lijkt en het dan ineens toch wat meer is… hopelijk went ze snel aan de pavlik. Lekker met mama kroelen maar, sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Nou mensen, schiet mij maar lek..
Net bij Sophia kinderziekenhuis geweest. ...
Joh wat fijn dat ze het eerst zo willen proberen! Hopelijk hebben ze gelijk en komt t gewoon goed met de pavlik!
In iedergeval niet nu al een operatie voor haar! Dat is echt heel fijn
2 jaar geleden
Reactie op Pogopanda
Ach, arm meisje! Is ze er ondertussen al wat meer aan gewend?
Jaa t was de eerste uurtjes even wennen nu lijkt ze er geen last van te hebben gelukkig. Ze vind t ook niet vervelend wanneer hij weer om gaat na t verschonen etc dus dikke prima. Mama moet er nog wel een beetje aan wennen. Vooral iedereen die even wil vragen wat er "mis" is met je kind.... en erg zoeken naar welke kleertjes ze nog aan kan en welke niet. Je wil niet dat er wat gaat knellen of drukken met roezeltjes en knoopjes etc
2 jaar geleden
Jaa t was de eerste uurtjes even wennen nu lijkt ze er geen last van te heb ...
Oh ja, ik ken het gevoel van mensen die even willen weten wat er scheelt 🙄 Hier is het helaas wel regelmatig een klein gevechtje wanneer we het na het verschonen terug moeten aandoen. Maar al bij al verdragen die kleintjes dat best goed he!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Oh wat fijn dit te lezen! Hoe lang duurde het voordat ze een beetje gewend ...
We kregen m eind van dr ochtend en tegen t eind van de middag had ze t gevecht wel een beetje opgegeven. Merkte van t weekend nog wel dat ze af en toe wat gefrustreerd raakte dat ze haar beentjes niet kon strekken maar verder lijkt ze er geen hinder van te hebben. Heb wel de 1e nacht even een handoek rolletje onder haar beentjes gelegd
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Nou mensen, schiet mij maar lek..
Net bij Sophia kinderziekenhuis geweest. ...
Wat fijn dat het voor nu zo kan!! Hopelijk is dit gewoon wat ze nodig heeft en is het daarna weer helemaal in orde!