212 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Oh bij mij zeiden ze dan weer dat de campspreider dit probleem niet oplost? ...
Ohhh echt? Bijzonder hahahha. Zit bij t gelre in apeldoorn
2 jaar geleden
Oké ben ik weer met mijn volgende vraag haha
Gister zijn de bandjes van de pavlik wat strakker gezet. Nu beweegt ze haar rechterbeentje heel weinig. Met links trappelt ze nog vrolijk aLs je hem losmaakt maar rechts maar heel minimaal.
Is dit misschien gewoon spierpijn en even wennen? Of zou dit iets ernstigs zijn?
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Oké ben ik weer met mijn volgende vraag haha
Gister zijn de bandjes van de ...
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat het inderdaad gewoon weer even wat spierpijn en wennen is. Zou t wel in de gate houden. Anders na t weekend ff bellen
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Ja ik heb haar nu even los gemaakt.. even kijken of het dan met de voeding ...
Hoe gaat het nu met Mila?
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Ja ik heb haar nu even los gemaakt.. even kijken of het dan met de voeding ...
Anders zou ik gewoon weer even terug gaan om het te laten controleren.. Je wilt niet dat er een zenuw afgekneld wordt oid. Maar hopelijk is ze weer lekker aan het trappelen geweest.
2 jaar geleden
Hebben jullie kindjes trouwens nog steeds geen last van de pavlik? Mijn zoon sliep al heel lang elke nacht door, maar sinds de pavlik is het iedere nacht een paar keer huilen, heel zielig. Ook overdag iets vaker jengelen. Vanochtend laten controleren of alles wel goed zit, maar dat was wel het geval..
2 jaar geleden
Reactie op Subi
Hebben jullie kindjes trouwens nog steeds geen last van de pavlik? Mijn zoo ...
Och wat vervelend😔...
Mijn dochter lijkt er nogsteeds geen kik om te geven... moet vrijdag naar de instrument maker voor controle of alles goed zit dan heeft ze m 2 wkn
2 jaar geleden
Reactie op Subi
Hebben jullie kindjes trouwens nog steeds geen last van de pavlik? Mijn zoo ...
Kan t ook niet toevallig samen vallen bij je met sprong 4 / slaap regressie?
2 jaar geleden
Kan t ook niet toevallig samen vallen bij je met sprong 4 / slaap regressie ...
Daar zat ik ook aan te denken, maar volgens de Oei ik groei app heeft hij sprong 4 al achter de rug. Hebben we niks van gemerkt, maar dat geldt voor alle sprongen tot nu toe.. misschien toch die slaapregressie inderdaad, maar ik vind het wel erg toevallig dat dat precies samenvalt met de pavlik.
2 jaar geleden
Reactie op Subi
Daar zat ik ook aan te denken, maar volgens de Oei ik groei app heeft hij s ...
Wel toevallig idd.. hier nu wel ook ecjt last van de slaap regressie.... elke 3 kwartier snachts... helemaal kapot
2 jaar geleden
Wel toevallig idd.. hier nu wel ook ecjt last van de slaap regressie.... el ...
Oooh wat naar :(. Je weet dat het erbij hoort met een baby, maar je kunt je er toch niet echt op voorbereiden hoe het voelt hè? Sterkte voor jullie en dat we maar snel allemaal tevreden kindjes met mooie heupkommetjes mogen hebben ♥️
2 jaar geleden
Nou gaat weer de goede kant op met Mila hoor! Veel telefonisch contact gehad met het Sophia en hele lieve artsen. We hebben hem vannacht afgelaten en vanochtend ging ze weer voorzichtig strekken. Vandaag heeft ze hem weer om gehad en nu trappelt ze ook alweer een klein beetje. Echt een spierpijnkwestie denk ik!
Wij hebben enorme wisselingen gehad met het slapen. Dat elke 45 minuten wakker herken ik helemaal, ook in de nacht. Dat was hier met pavlik en zonder pavlik het geval. Al kan ik me voorstellen dat elke baby anders reageert op zo’n ding. Mila boeit het ook helemaal niks..
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Deze knapperd (al zeg ik het zelf😅) heeft de artsen versteld doen staan. H ...
Wouww wat een goed nieuws en dat al zo snel! Kijk fijn dat de pavlik zijn werk bij haar doet! Is er al een prognose gesteld nu met hoelang jullie nog door moeten met spreiden?
Ik hoef pas 8 april op 1e controle mrt Nola is dat niet laat in vergelijking met jou? Ben zelf heel bang voor dat het hier toch niet goed zit... ze doet ineens heel gek trekken met haar linker beentje (waar ze die sub luxatie heeft) als ze haar beentjes wel strekt tijdens t verschonen zie je nu ook al zonder dat je ze op duwt lengte verschil 😬
2 jaar geleden
Wouww wat een goed nieuws en dat al zo snel! Kijk fijn dat de pavlik zijn w ...
Ja zo blij joh! Ze wilden niet direct een prognose stellen. Het is per kind verschillend werd verteld, omdat het afhankelijk is van de groei. Het kan ook zijn dat er komende weken weinig vooruitgang is te zien omdat ze bijvoorbeeld niet echt veel groeit.
Ze doen de controles bij ons wel wat sneller dan gewoonlijk, omdat we ons vertrouwen een beetje kwijt waren na het hele verhaal van gips en mogelijk eventueel operatief ingrijpen in het eerste ziekenhuis. Wij gaan ook 8 april weer!
Hoe lang heeft er bij jullie dan tussen gezeten?