212 Reacties
2 jaar geleden
Hier een suuuper goeie vooruitgang zitten op 27° dus zijn er bijna! Hebben nu voor 7 weken een campspreider! Vind t nu al ruk mag ik de pavlik weer terug😭 ik had gelukkig nog een dekentje in de auto want anders had ze niet in de Maxi-Cosi gepast.... Buggy ging ze ook al moeilijk in... Uhgff wat een crime. Gelukkig waarschijnlijk over 7 weken starten met afbouwen als ze dan die laatste graden goed heeft!!
2 jaar geleden
Hier een suuuper goeie vooruitgang zitten op 27° dus zijn er bijna! Hebben ...
Oh wat een fijn nieuws zeg! De vooruitgang dan. Hopelijk in die 7 weken dat laatste zetje!
Ik kan me voorstellen dat je die campspreider helemaal niks vindt. Merk je iets aan Nola? Schijnt wel dat de motorische ontwikkeling hiermee makkelijker gaat voor de kleintjes. Misschien dat dat wel leuk is voor haar!
2 jaar geleden
Joh ik zie dit bericht nu pas!
Wat spannend!
Hier is vanaf begin al geli ...
Nou inmiddels heel blij! Ik vond het eerst spannend omdat we toch niet helemaal zeker zijn of de graden in orde is. Maar ik ben het wel eens dat de pavlik af moet vanwege de pijn en het feit dat ze weer moet gaan bewegen. Inmiddels gaat ze elke dag een beetje meer doen met haar beentje. Fingers crossed 🤞
2 jaar geleden
Vandaag weer controle gehad. Ze strekt en beweegt haar beentje nog niet volledig, maar meer dan 2 weken terug. Er was een mooie foto te maken en voor nu ziet het er goed uit! De beweging moet vanzelf terugkomen en heeft tijd nodig.
Ik vind het bizar.. het begon zo dramatisch, maar nu lijkt het zo mee te vallen! Ze kan nu lekker gaan ontwikkelen ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Vandaag weer controle gehad. Ze strekt en beweegt haar beentje nog niet vol ...
Wouw wat goed jullie zijn voor nu dus gewoon klaar?? Geen spreidbroekje meer?? Hoe fijn!!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Jaaa..! de controle over een maand is vooral om de beweging te checken. En ...
Ohhh wat goed en wat fijn voor Mila!! Lekker van genieten dat ze spreidvrij is! Hopelijk blijft het zo voor jullie en zijn de foto's met 10 maand gewoon goed 🤞🤞🤞
2 jaar geleden
Hoe gaat het nu met jullie kindjes?
Hier mag de pavlik al sinds zes weken 3x per dag een uurtje af en sinds vandaag alleen tijdens de slaapjes om! Hopelijk gaat Morris snel kruipen, want volgens de orthopeed is dat nodig om de heupkom z'n definitieve stand te laten krijgen en kan die anders weer terug naar z'n oude vorm gaan.. vind het nog wel spannend, maar wat een vrijheid zonder pavlik!!
Ik hoop dat er bij jullie ook vooruitgang in zit!
2 jaar geleden
Reactie op Subi
Hier mag de pavlik al sinds zes weken 3 ...
Ohhh wat fijn!!! Heerlijk genieten van de vrijheid en op naar lekker ontwikkelen!
Hier zitten we nu 6 weken in de camp en ik vond het in het begin echt een rot ding. Maar als ik zie hoe erg ze zich heeft ontwikkeld met de camp ben ik blij dat we de pavlik mochten inruilen voor de camp.
Hier overmorgen weer controle ik ben wel echt nerveus voor want vorigekeer was de prognose dat we vanaf dan mogen gaan afbouwen! Nu hopen dat het ook echt zo is!! 😬😬😬 🤞🤞🤞
2 jaar geleden
Reactie op Subi
Hier mag de pavlik al sinds zes weken 3 ...
Wat een mooi nieuws! Het is ook spannend hoe het verder gaat ontwikkelen, maar de motorische ontwikkeling hebben ze juist nodig voor een goede vorming begreep ik..
Hier gaat het goed! Nog steeds spreidvrij en haar beentje beweegt ze bijna normaal.. rollen en tijgeren zijn de grootste hobby.
De orthopeed zei hier dat het mooi zou zijn als ze snel staat en loopt, dan is de druk in de heupkom optimaal.. maarja, je kan weinig doen om dat te versnellen natuurlijk 😅
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Oh wat spannend! Laat je het weten?
Wat fijn dat ze met een campspreider z ...
Ja klopt dat merkte ik hier ook met de pavlik!
Tuurlijk ik doe morgen even een berichtje ik ben rete zenuwachtig op de een of andere manier slaat nergens op natuurlijk want je doet t voor een goed doel maar het zou zo fijn zijn als dat ding eindelijk de wilgen in kan
2 jaar geleden
Hier toch even kei hard balen want we hebben geen vooruitgang gemaakt 😭.... Dus we moeten nog door met spreiden. Ik vroeg of het aan de camp lag of dat de pavlik dan beter werkt voor haar maar de orthopeed was er van overtuigd dat het daar niet aan lag...
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Ohhhh nooo.. wat stom zeg! Wat een vervelende weg zo voor jullie om af te l ...
Weer 6 weken... ☹️ Ik weet dat het voor het beste is maar ik baal zo hard ben echt even een beetje verdrietig om terwijl ik weet dat het nergens op slaat...
2 jaar geleden
Weer 6 weken... ☹️ Ik weet dat het voor het beste is maar ik baal zo hard b ...
Oooh wat verdrietig zeg! Ik kan je emotie heel goed begrijpen hoor!! Was er echt niks van vooruitgang? Dat klinkt wel erg frustrerend zeg.. Hopelijk over 6 weken een enorme vooruitgang! Dikke knuffel!!
2 jaar geleden
Reactie op Milamama
Wat een mooi nieuws! Het is ook spannend hoe het verder gaat ontwikkelen, m ...
Wat fijn dat het goed met Mila gaat en vooral dat ze haar beentje weer normaal beweegt. Wordt ze nog gecontroleerd door de orthopeed af en toe of hoe gaat het verder?
En idd, lopen zou het beste zijn werd hier ook gezegd, maar dat zie ik Morris echt nog laaaang niet doen😅
2 jaar geleden
Reactie op Subi
Oooh wat verdrietig zeg! Ik kan je emotie heel goed begrijpen hoor!! Was er ...
Helaas helemaal niks nogsteeds op 27° haar rechter heupje is wel ondertussen helemaal mooi en perfect 22.5° we komen van ver 57° met sub luxatie links en rechts 36° dus ze is in een korte tijd heeel hard gegaan dus de verwachting was ook wel dat dit door zou zetten. Helaas helemaal niks veranderd... TOV van 6 weken geleden. Hoopte eigenlijk dat hij zou zeggen dat we nu een vervroegde controle zouden krijgen maar helaass.. anderzijds we zijn er ook bijna dus....
2 jaar geleden
Weer 6 weken... ☹️ Ik weet dat het voor het beste is maar ik baal zo hard b ...
Nou ik vind dat wel ergens op slaan. Kan het me heel erg voorstellen. Je wil zo graag dat je kindje vrij is van dat ding en ‘normaal’ lekker zichzelf kan zijn.. laat dat gevoel er zijn hoor, helemaal niet gek!
Dikke knuffel ❤️