18 Reacties
één jaar geleden
Ons huis is eigenlijk overal 20 graden en alsnog doe ik een uur van te voren de verwarming aan in de badkamer voordat zij in bad gaat..
Handdoek over het verwarmingsrek zodat het lekker warm is als ik haar afdroog. Beetje moeilijk om te vergelijken daarom misschien? Kan je de badkamer niet verwarmen en haar daar lekker afdrogen en aankleden?
Hier gaat ze ongeveer om de dag in bad.
één jaar geleden
2-3 per week en ik verwarm de badkamer altijd extra als ze in bad gaat.
Wij hebben van Stokke een superhandig vouwbadje wat we in onze badkuip zetten. Dit is veel kleiner dan een gewoon bad dus die doe ik dan wel lekker vol.
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
2-3 per week en ik verwarm de badkamer altijd extra als ze in bad gaat.
Wi ...
Zo doen wij het ook. Onze kleine meid is sinds een paar weken heel bang om in bad te gaan. Ze vond het altijd heerlijk, maar grijpt zich nu angstig aan de randen vast en is amper meer af te leiden en huilt, zo sneu.
Iemand die dit herkent?
één jaar geleden
Reactie op Daantj17
Zo doen wij het ook. Onze kleine meid is sinds een paar weken heel bang om ...
Onze kleine deed dit ook toen we er voor het eerst badolie in deden (water werd troebel). Hij ziet dan de grond niet meer en wil er niet in. Terwijl hij normaal dol is op in bad gaan
één jaar geleden
Hier gaat hij dagelijks in bad na het eten, hij vindt het heerlijk en zn huid kan er goed tegen gelukkig.
De badkamer is niet perse voorverwarmd maar ook niet heel koud. Uit bad gelijk in een handdoek en daarna lekker warme pyjama aan, gaat prima.
één jaar geleden
Om de dag, maar bijv na opvang dagen sowieso altijd. En bij verkoudheid oid ook ietsje vaker. Bij vorst laatst minder vaak omdat het huidje anders te droog zou worden.
Huis is nieuwbouw dus standaard overal gewoon lekker warm en nergens koud of tocht, dus wat dat betreft geen vergelijk.
Als je minder wilt douchen kan je ook gewoon met washandjes je kindje wassen, en handjes met zeep onder de kraan voor het slapengaan
één jaar geleden
1 keer in de week douchen we samen. Degene die hem ophaalt wikkelt hem in een grote hydrofiel. Zo krijgt hij het niet koud.
één jaar geleden
Om de dag. Buitenom dat ik dan zo alle viezigheid en bacteriën weg kan wassen, slaapt mijn kleine (zoals volwassenen ook hebben) lekkerder na een warm badje. Ik heb zelf wel een bad, en zet zijn badje (van wetoo) daar nog eens in. Je kunt gewoon een opvouwbaar badje kopen dan geniet je kleine ook meer en kan zij ook nog eens even spelen in bad.
één jaar geleden
Dit ding is een uitvinding!! Heb m destijds 2de hands gekocht. Inmiddels is onze badkamer verbouwd en hebben we een bad. Maar dit ding is een zitbadje die je vult en waar ze heerlijk warm in kunnen badderen. Misschien is dat iets als je toch iets anders wilt proberen? Wij hadden m gewoon in de douche gezet🙂