24 Reacties
één jaar geleden
Onze box is al weg, maar ik wil zoiets gaan creëren. Alleen mijn partner is nog niet overtuigd.
één jaar geleden
Wij hebben een grond box gemaakt van 2 Ikea bedjes en een stuk vloerbedekking. Zo heeft onze dochter een veilige plek waar ze kan spelen en heeft mama der handen vrij. Inmiddels loopt ze en staat het hekje altijd open. Maar haar speelgoed ligt altijd in de box, dat is met 2 hondjes in huis ideaal.
één jaar geleden
Reactie op jkr96
Wij hebben een grond box gemaakt van 2 Ikea bedjes en een stuk vloerbedekki ...
Mag ik vragen welke bedjes en hoe jullie dit dan gecreërd hebben ? Ziet er super gaaf uit en ideaal !
één jaar geleden
Reactie op Fistchildinlove
Mag ik vragen welke bedjes en hoe jullie dit dan gecreërd hebben ? Ziet er ...
Met het goedkoopste bedje van de Ikea de sniglar. Poten eraf gezaagd en de panelen aan elkaar gemaakt met een ijzeren plaatje en 2 schroeven. De korte kant van het bedje hebben we gebruikt als deurtje met 2 scha niertjes en een slotje aan de buitenkant. En de buitenkanten zijn aan de muur vast geboord zodat het geen kant op kan.
Het is echt een ideale oplossing hier met 2 honden. Maar ook voor onszelf. Onze dochter zit veilig in de grond box en wij hebben de handen even vrij om het huishouden te doen of te koken.
één jaar geleden
Dit is onze speelhoek. Flisat tafel van ikea die je kan gebruiken om aan te zitten maar ook sensorische spellen mee kan doen door de inzetbakken. En trofast kasten om speelgoed uit het zicht te houden. Verder hebben wij bij de eettafel een zitbank waarin speelgoed lades zitten.