24 Reacties

één jaar geleden

Onze box is al weg, maar ik wil zoiets gaan creëren. Alleen mijn partner is nog niet overtuigd.

één jaar geleden

Ze speelt er echt hele dagen op, en boven nog een speelkamer

één jaar geleden

Wij hebben een grond box gemaakt van 2 Ikea bedjes en een stuk vloerbedekking. Zo heeft onze dochter een veilige plek waar ze kan spelen en heeft mama der handen vrij. Inmiddels loopt ze en staat het hekje altijd open. Maar haar speelgoed ligt altijd in de box, dat is met 2 hondjes in huis ideaal.

één jaar geleden

Reactie op jkr96

Wij hebben een grond box gemaakt van 2 Ikea bedjes en een stuk vloerbedekki ...
Mag ik vragen welke bedjes en hoe jullie dit dan gecreërd hebben ? Ziet er super gaaf uit en ideaal !

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Mag ik vragen welke bedjes en hoe jullie dit dan gecreërd hebben ? Ziet er ...
Met het goedkoopste bedje van de Ikea de sniglar. Poten eraf gezaagd en de panelen aan elkaar gemaakt met een ijzeren plaatje en 2 schroeven. De korte kant van het bedje hebben we gebruikt als deurtje met 2 scha niertjes en een slotje aan de buitenkant. En de buitenkanten zijn aan de muur vast geboord zodat het geen kant op kan. Het is echt een ideale oplossing hier met 2 honden. Maar ook voor onszelf. Onze dochter zit veilig in de grond box en wij hebben de handen even vrij om het huishouden te doen of te koken.

één jaar geleden

Dit is zijn plekje. Toevallig 2 weken geleden een bureau en andere speelgoedkist gekocht

één jaar geleden

Dit is onze speelhoek. Flisat tafel van ikea die je kan gebruiken om aan te zitten maar ook sensorische spellen mee kan doen door de inzetbakken. En trofast kasten om speelgoed uit het zicht te houden. Verder hebben wij bij de eettafel een zitbank waarin speelgoed lades zitten.

één jaar geleden

En dan leggen we een kleed neer als hij gaat spelen. Moet hem wel even goed uitzoeken want hij heet nu weg veel keuze!😂

één jaar geleden

Reactie op EsmeeSL

Dit is zijn plekje. Toevallig 2 weken geleden een bureau en andere speelgoe ...
Leuk stoeltje! Waar is ie van? Is ie stevig?

één jaar geleden

Zo! En nu staat er ook nog een keukentje 🥰

één jaar geleden

Er komt nog een houten blad om het meubel heen 😁

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Reactie op 2nd❤️

Leuk stoeltje! Waar is ie van? Is ie stevig?
Petit amelie! Zeker een stevige stoel!

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Dit is onze speelhoek. Flisat tafel van ikea die je kan gebruiken om aan t ...
Enig!! 😍

één jaar geleden

Dit is ons speelhoekje.

één jaar geleden

Zo 🥰

één jaar geleden

Reactie op Minisk

Zo! En nu staat er ook nog een keukentje 🥰
Mag ik vragen waar je die houtenboog met glijbaan vandaan hebt😇

één jaar geleden

waar hebben jullie de bureautje vandaan? het ziet er super leuk uit en Dat zou ik ook wel willen voor mijn dochter. ziet er ook een stuk georganiseerde uit dan wat wij hebben haha

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Mag ik vragen waar je die houtenboog met glijbaan vandaan hebt😇
Van de Aldi!

één jaar geleden

Reactie op Irrie

waar hebben jullie de bureautje vandaan? het ziet er super leuk uit en Dat ...
Ons bureaublad komt van de Ikea en hebben we gemonteerd om de verwarmingsombouw die er al zat haha