164 Reacties

2 jaar geleden

8.6 kilo, 8 oktober 2021 ,75 cm

2 jaar geleden

Zou je daar echt niks van aan trekken ze zeggen zoveel daar mijn zoontje is bijna 10 maanden 28-10-21 en weegt ook zoiets en hij ziet er ook niet dik uit en eet gezond en drink alleen maar water 🥲 vind het altijd maar naar als ze zoiets zeggen ieder kindje groeit anders 🤣

2 jaar geleden

Ja dat vind ik dus ook ze zeiden ja moet ze wat meer bewegen kind beweegt de hele dag tenzij ze slaapt dus zei zal en loopband neer zetten voor der ik let heel goed op wat ze binnen krijgt maar ze hoeft geen honger te lijden

2 jaar geleden

9.5 kilo en 71 cm. Bij mij is er nooit iets overgezegd. Ze zit wel op de eerste lijn van bovengemiddeld. Het was allemaal prima, als ze maar groeide. Nu dat ze loopt, kruipt en klimt gaat het gewicht iets langzamer.

2 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ja dat vind ik dus ook ze zeiden ja moet ze wat meer bewegen kind beweegt d ...
Ja ieder kindje groeit anders 😣

2 jaar geleden

Mijne is geboren met en telaag geboorte gewicht ze is van de laagste lijn naar de en na bovenste gegaan alleen kan ik daar niet zoveel aan doen ken der moeilijk op droog brood en water zetten

2 jaar geleden

Ik heb een tweeling van 28-10 en de ene weegt 9,8 en de andere 11 Ze krijgen altijd het zelfde! Ik zou je der niks van aan trekken elk kindje is anders.

2 jaar geleden

Reactie op Rooosje

Ik heb een tweeling van 28-10 en de ene weegt 9,8 en de andere 11 Ze krij ...
Jou tweeling had waarschijnlijk ook en lager gewicht of dat niet?

2 jaar geleden

Die van mij is 10 maanden, 81 cm en 12.5kg

2 jaar geleden

8.8 kg met 73cm lang en ze is van 11-10-2021

2 jaar geleden

Grappig mijne is ook van 11-10

2 jaar geleden

Geboren 16/9 73.9 cm en 9.6 kilo

2 jaar geleden

Acherum hebben ze dat serieus gezegd 😟 Wat een knapperd van een beeb heb je 😍 Ons zoontje is ook bijna 11 maanden. Hij is 10,6 kilo en 75 cm lang. Hier ook 1 op de +1 lijn! Hier zegt het CB, dat het gewoon prima is. Omdat hij altijd zijn eigen lijn volgt. Dus probeer je er niks van aan te trekken alsjeblieft!

2 jaar geleden

Opzich probeer ik dat ook niet te dieb maar nou ga je wel twijvelen aan jezelf vandaar ik vind der ook mooi en die vetjes gaan er vanzelf wel vanaf

2 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Jou tweeling had waarschijnlijk ook en lager gewicht of dat niet?
Ja klopt, 1880 en 1940 33.1 weekjes

2 jaar geleden

Mijn dochter is geboren op 06-10 met 2694gr nu is ze 11 kilo en (ik gok) 75cm lang..

2 jaar geleden

Morgen moet ik weer naar CB. Mijn zoontje is van 22/10 en weegt denk ik 11 kilo. Lengte weet ik niet. Denk rond de 79/80. Het is een flinke jongen als ik hem soms vergelijk met andere kindjes, maar hij doet het erg goed

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 29 oktober. Hij is 68 cm en 7930 gram

2 jaar geleden

Reactie op JenniferM

Mijn dochter is geboren op 06-10 met 2694gr nu is ze 11 kilo en (ik gok) 75 ...
Ja mijne is met 2780 geboren en 44 cm dus beetje zelfde zeiden ze er bij jou wat over? Dat ze nu 11 kilo is

2 jaar geleden

8,5 kg met 71 cm. Ze is van 5 oktober