Cb en zh vinden mijn baby te zwaar ze weegt 10.8 en 73 cm bijna 11 maanden nou wat ik benieuwd hoeveel jullie schatjes wegen want zo dik vind ik der niet en ze eet niet teveel
Zou je daar echt niks van aan trekken ze zeggen zoveel daar mijn zoontje is bijna 10 maanden 28-10-21 en weegt ook zoiets en hij ziet er ook niet dik uit en eet gezond en drink alleen maar water 🥲 vind het altijd maar naar als ze zoiets zeggen ieder kindje groeit anders 🤣
Ja dat vind ik dus ook ze zeiden ja moet ze wat meer bewegen kind beweegt de hele dag tenzij ze slaapt dus zei zal en loopband neer zetten voor der ik let heel goed op wat ze binnen krijgt maar ze hoeft geen honger te lijden
9.5 kilo en 71 cm. Bij mij is er nooit iets overgezegd. Ze zit wel op de eerste lijn van bovengemiddeld. Het was allemaal prima, als ze maar groeide. Nu dat ze loopt, kruipt en klimt gaat het gewicht iets langzamer.
Mijne is geboren met en telaag geboorte gewicht ze is van de laagste lijn naar de en na bovenste gegaan alleen kan ik daar niet zoveel aan doen ken der moeilijk op droog brood en water zetten
Ik heb een tweeling van 28-10 en de ene weegt 9,8 en de andere 11
Ze krijgen altijd het zelfde! Ik zou je der niks van aan trekken elk kindje is anders.
Acherum hebben ze dat serieus gezegd 😟 Wat een knapperd van een beeb heb je 😍
Ons zoontje is ook bijna 11 maanden. Hij is 10,6 kilo en 75 cm lang. Hier ook 1 op de +1 lijn! Hier zegt het CB, dat het gewoon prima is. Omdat hij altijd zijn eigen lijn volgt. Dus probeer je er niks van aan te trekken alsjeblieft!
Morgen moet ik weer naar CB. Mijn zoontje is van 22/10 en weegt denk ik 11 kilo. Lengte weet ik niet. Denk rond de 79/80. Het is een flinke jongen als ik hem soms vergelijk met andere kindjes, maar hij doet het erg goed