164 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Morgen moet ik weer naar CB. Mijn zoontje is van 22/10 en weegt denk ik 11 ...
11.2 kilo en 75 cm. Vanmorgen gemeten en was prima op de lijn
2 jaar geleden
Mijn dochter is op 15.07 voor het laatst gemeten en gewogen. 71,5 cm en 8,9 kg. Volgende week moet ik weer. Ik vul steeds alles in op de Igrow app en ze zit netjes in het gemiddelde. Misschien ook die app downloaden dan weet je het. Zou me er niet te druk over maken
2 jaar geleden
Reactie op Lou1986
Ja mijne is met 2780 geboren en 44 cm dus beetje zelfde zeiden ze er bij jo ...
Ik moet ergens aankomende maand weer langs het CB ben benieuwd of ze er wat van zeggen. De laatste keer dat ik er was vroegen ze wel naar haar eetschema en vertelden ze heel voorzichtig dat ze wel een borstvoeding minder mocht. Ook vroegen ze of ik geen toetjes o.i.d. gaf..
Ik maak me er niet druk om, komt wel goed zodra ze straks echt gaat lopen.
Vind haar ook zeker niet te dik.
2 jaar geleden
Heerlijke dame hoor!!
Mijn jongen is nu met 10 maanden, 79 cm en 10,3 kilo. Hij eet na zijn avondeten wel een yogolino, omdat hij anders om 5 uur sochtends wakker wordt van de honger. 😅 drinkt alleen water en eet verder hartstikke gezond. Bij ons is hij weer heel erg lang en qua gewicht prima.
Ieder kindje is anders. Laat je niet gek maken en volg ook je moeders instinct. Het zou anders zijn als ze veel ongezond eten krijgt of veel te veel eten. Dat is niet zo en dan is ze zoals ze is. En ze is mooi! De mijne is weer heel lang en tzja ik ga hem niet elke nacht in een klem zetten, zodat hij niet groeit 😉
2 jaar geleden
Ik moet 22 sept naar het CB dus lengte weet ik niet maar ik schat rond de 70 cm en gewicht (wij wegen hem zelf) is 8,9 kilo en is 10.5 maand. Hij komt van ver want was hij was dysmatuur geboren met 2,4 kilo