164 Reacties

2 jaar geleden

10,3 kilo, 80 cm van 20-10 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Dodo28

8,5 kg met 71 cm. Ze is van 5 oktober
Correctie ze is vanmorgen gemeten en gewogen, 73 cm en 8530 gram😅

2 jaar geleden

Werd gebelt dat ze haar over half jaar weer willen zien gezegt dat ik dat onzin vind en dat ze al 1.5 maand het zelfde weegt maar daar geven ze geen gehoor aan

2 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Morgen moet ik weer naar CB. Mijn zoontje is van 22/10 en weegt denk ik 11 ...
11.2 kilo en 75 cm. Vanmorgen gemeten en was prima op de lijn

2 jaar geleden

Hoeveel zou een meisje van 10 maanden moeten wegen? De mijne weegt nu 8.2 kilo.. geen idee wat de normen zijn. Maat 68 wordt wat klein. Maar maat 74 is vaak nog iets te groot

2 jaar geleden

Mijn dochter is op 15.07 voor het laatst gemeten en gewogen. 71,5 cm en 8,9 kg. Volgende week moet ik weer. Ik vul steeds alles in op de Igrow app en ze zit netjes in het gemiddelde. Misschien ook die app downloaden dan weet je het. Zou me er niet te druk over maken

2 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ja mijne is met 2780 geboren en 44 cm dus beetje zelfde zeiden ze er bij jo ...
Ik moet ergens aankomende maand weer langs het CB ben benieuwd of ze er wat van zeggen. De laatste keer dat ik er was vroegen ze wel naar haar eetschema en vertelden ze heel voorzichtig dat ze wel een borstvoeding minder mocht. Ook vroegen ze of ik geen toetjes o.i.d. gaf.. Ik maak me er niet druk om, komt wel goed zodra ze straks echt gaat lopen. Vind haar ook zeker niet te dik.

2 jaar geleden

Wauw wat en mooie dame mooi haar ook ik geef ook geen toetjes enzo vind dat ze overdrijven mijn kleine staat nog geen eens

2 jaar geleden

Is toch raar alleen maar omdat ze en lager geboorte gewicht had er zijn best veel kleintjes hier rond de 10a11 kilo

2 jaar geleden

Heerlijke dame hoor!! Mijn jongen is nu met 10 maanden, 79 cm en 10,3 kilo. Hij eet na zijn avondeten wel een yogolino, omdat hij anders om 5 uur sochtends wakker wordt van de honger. 😅 drinkt alleen water en eet verder hartstikke gezond. Bij ons is hij weer heel erg lang en qua gewicht prima. Ieder kindje is anders. Laat je niet gek maken en volg ook je moeders instinct. Het zou anders zijn als ze veel ongezond eten krijgt of veel te veel eten. Dat is niet zo en dan is ze zoals ze is. En ze is mooi! De mijne is weer heel lang en tzja ik ga hem niet elke nacht in een klem zetten, zodat hij niet groeit 😉

2 jaar geleden

Dochtertje van 13/10 is 71 cm en 7 kg bijna 11 maanden. Ze doet het prima zei cb

2 jaar geleden

Dochter 11 maanden oud en was gisteren bij het CB 9,6 kilo & 73cm

2 jaar geleden

Geen idee hoe lang ze is. Gisteren met haar op de weegschaal gestaan. 8,7 kilo en ze is 10 maanden.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is volgende week 11 maanden en weegt 8,2 kilo en 73 cm

2 jaar geleden

7.2 kilo en 68 cm 🤗

2 jaar geleden

Hier oktober 2021 geborgen is nu 10 maanden weegt 11 kilo en is zo'n 75 cm dacht ik

2 jaar geleden

4 okt, 8,3 kilo en 71 cm.. klein meiske dus!

2 jaar geleden

Mijn zoontje woog dat al met 7 maanden🤭🙈 maar hij krijg gwn normaal te eten en precies genoeg dus het is gwn een grote jongen nu inmiddels 10 maanden en geen idee met 11 maanden naar consultatiebureau

2 jaar geleden

Vandaag bij het CB geweest. Onze zoon is 10 maanden en weegt 8,7kg en is 71cm

2 jaar geleden

Ik moet 22 sept naar het CB dus lengte weet ik niet maar ik schat rond de 70 cm en gewicht (wij wegen hem zelf) is 8,9 kilo en is 10.5 maand. Hij komt van ver want was hij was dysmatuur geboren met 2,4 kilo