164 Reacties
2 jaar geleden
Geen idee hoe zwaar en lang mijn dochtertje nu is. Laatste keer was 6 juli toen was ze 8510 en 70cm.
Ze zit nu in maatje 80 want 74 is echt te kort. Dus gok zeker tegen de 76cm zoiets. En gok dat ze richting de 10 kilo gaat. Hoor het einde deze maand vast dan moet ik weer naar het cb toe.
2 jaar geleden
Mijn dochtertje is erg klein. Ze is volgende week 11 maanden en weegt 7,8 kilo en is 67 cm lang. Ze draagt van kleren nog maar maat 68🙈 consultatiebureau zeurt ook dat ze te klein is. Ze eet super goed en veel meer kan ik niet doen ze is verder gezond, druk en nooit ziek dus ik luister wat dat betreft niet naar het cb😂
2 jaar geleden
Als ik lees is ze niet overdreven zwaar enige is is dat ze "dysmatuur" geboren is volgens ziekenhuis alle vriendinnen om mij heen die en meisje kregen hebben dezelfde lengte en gewicht bij geboorte en daar doen ze ook niet lastig naja ze is wie ze is en ze begint nu pas te staan enzo dus beweging komt er aan en vlg mij is ze ook weer in de lengte aan het groeien
2 jaar geleden
Reactie op Lou1986
Als ik lees is ze niet overdreven zwaar enige is is dat ze "dysmatuur" gebo ...
Hoe lang en zwaar was ze bij de geboorte dan?
2 jaar geleden
Reactie op alyssa03
Mijn dochtertje is erg klein. Ze is volgende week 11 maanden en weegt 7,8 k ...
Mijn dochter heeft ook dat gewicht maar iets langer, 71 cm. Idd bij al die babys van 10 kilo is het misschien klein, maar hey er zijn wel meer kleine mensen en vind dat niet alles zeggen..bij mij hebben ze er overigens niet over geklaagd. Ze volgt mooi haar eigen curve.
2 jaar geleden
Reactie op alyssa03
Mijn dochtertje is erg klein. Ze is volgende week 11 maanden en weegt 7,8 k ...
Mijn dochter is ook mini en draagt maat 68 7.2kg en 68 cm. Meer dan je kindje volgen kan je niet doen hè en zolang ze tevreden zijn is het toch gewoon goed 🤷
2 jaar geleden
Reactie op SF
Mijn dochter heeft ook dat gewicht maar iets langer, 71 cm. Idd bij al die ...
Onze is 76 cm en ook 7,8kg. Een slanke dame. Terwijl ze bij het avondeten 3/4 van wat ik eet wegsmikkelt, bij de lunch 2 boterhammen en tussendoor eet ze ook echt goed. In mijn familie zijn moeder, opa en tantes ook erg slank terwijl ze stevig eten. Ieder z’n eigen groei patroon.