41 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier van 10 okt. 8 tanden, en de 4e kies komt nu. Wat een ellende, ze heeft er veel pijn van en slaapt slecht!

茅茅n jaar geleden

Dochter van 27 okt. Heeft boven en onder 4 tanden en 2 kiezen, dus 12 in totaal. Vooral de kiezen gingen met veel pijn en verdriet..

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje van 14 maanden ligt met tanden beetje voor: 12 tanden en 4 kiezen. We grappen altijd dat hij op zijn 2e een volwassen gebit heeft. Tanden gaan hier redelijk soepel, kiezen waren wel erg naar voor hem.

茅茅n jaar geleden

Hier 14 maand en 1 voor tandje 馃槄 denk dat alles straks tegelijk er door heen komt. Zo ziet het er nu wel uit.. je ziet de tandjes in het tandvlees zitten

茅茅n jaar geleden

2 onder en sinds kort 2 boven! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op GVER

Mijn zoontje is 9 oktober 1 jaar geworden en heeft nog maar 2 boventanden e ...
Hier ook dochtertje 12 okt 1 geworden馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sisiboy

Oh dank voor de tip! Wist niet je nu al bij de tandarts kon gaan... Sterker ...
Ik moest toevallig voor mezelf naar de tandarts en had hem meegenomen. Ze hoeven pas met 2 jaar door de tandarts bekeken te worden.

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje heeft nu net 4 kiezen doorgekregen in paar dagen tijd 馃槄 hij heeft nu 8 tanden en 4 kiezen, heeft er wel wat last van maar gelukkig niet slechtere nachten!

茅茅n jaar geleden

Reactie op motherof5

Ons zoontje heeft nu net 4 kiezen doorgekregen in paar dagen tijd 馃槄 hij he ...
Hij is 6 oktober 1 jaar geworden

茅茅n jaar geleden

4 onder en 4 boven, ze is van 6 oktober馃槉

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter is van 5 oktober 4 tandjes boven 3 tandjes beneden 2 kiezen boven 2 kiezen beneden

茅茅n jaar geleden

Van 8 oktober en 6 tandjes vanboven, 6 vanonder en ik zag net nr. 13 piepen 馃檲

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is van 6 oktober en heeft 8 tandjes. 4 boven en 4 onder.

茅茅n jaar geleden

Dochter 16 oktober 2021 geboren. 4 onder 4 boven 2 kiezen onder 2 kiezen boven 2 hoektanden boven 2 hoektanden onder Nu dus alleen nog wachten op de laatste kiezen. De kiezen en nu sinds vorige week de hoektanden zijn volgens mij behoorlijk pijnlijk. Ook nog dikke verkoudheid dus snut uit de neus en slijm uit dr mond

茅茅n jaar geleden

6 oktober 1j geworden. 11 tanden en 12e is aan het doorkomen. 4 middelste boven 4 middelste onder 2 kiezen boven 1 kies linksonder Ze heeft er ook superveel last van.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

2 onder en sinds kort 2 boven! 馃槉
Hier ook 馃槉

茅茅n jaar geleden

Bovenin 6 tanden en 2 kiezen Onderin 4 tanden. Hij is van eind oktober. Zag gister ook pas dat de kiezen door waren, behalve veel kwijlen niet gemerkt dat hij er last van heeft gehad, dus kwam een beetje als een verassing dat ze al door waren

茅茅n jaar geleden

20 oktober. 2 ondertandjes 4 boventandjes

茅茅n jaar geleden

20 oktober. 2 ondertandjes 4 boventandjes
En van de doorkomende boventandjes nu heeft ze echt mega last. Het uit zich altijd in verkouden, hoesten, rode billetjes en nu heeft het arme ding zulke luieruitslag dat er helemaal bultjes op zitten. Ik word er zelf ook heel sneu van 鈽癸笍

茅茅n jaar geleden

23 oktober 1 geworden. 4 boven tanden en 4 onder tanden. 2 kiezen boven en 2 kiezen onder. Voor zover ik zag krijgt ze boven weer 2 kiezen door. Mag niet klagen want ze heeft er totaal geen last van