36 Reacties

één jaar geleden

Ik werk 3 dagen (28 uur) in de kinderopvang. Mijn dochter gaat 2 dagen met mij mee (wel op een andere groep) en 1 dag passen mijn ouders op. Het gaat super goed met haar op de opvang, ze gaat al vanaf 3 maanden oud dus ze is het ondertussen ook wel gewend en vind het er ook super leuk!

één jaar geleden

Ik werk 20 uur, 2 dagen. Ook in de opvang. Ik was bang dat het slapen bij de opvang niet goed zou gaan, ze is gestart met 1 jaar. Maar het slapen gaat super. Ze heeft haar knuffeltje van thuis bij en daar had ze in het begin veel troost aan.

één jaar geleden

Ik werk 3 dagen (24 uur) in de kinderopvang. Zoontje is na mijn verlof naar een ander kinderdagverblijf gegaan dan waar ik werk, dichterbij, praktischer. Hij gaat daar 2 dagen heen. 1 dag past mijn moeder op.

één jaar geleden

Ik werk drie dagen, 24 uur, als arbeidsdeskundige. Onze zoon is 1 dag thuis met papa en 2 dagen bij opa&oma. Slapen gaat ergens anders niet altijd even goed, maar het is toch maar 2 dagen, dan haalt hij het een andere dag weer in of gaat in de avond wat vroeger naar bed.

één jaar geleden

Hi! 21 uur, verdeeld over 3 dagen. 1 dag schoonouders en 1 dag mijn moeder. Komen hier thuis. Slapen gaat wel prima, ene keer beter dan de andere maar ze leren hem ook steeds beter kennen. Heb op het begin een paar keer mee laten kijken, zodat ze ook zagen vooraf hoe de dag een beetje ging, wat zijn vermoeidheidsignalen zijn, wanneer hij ong eet etc.

één jaar geleden

Ik werk 32 uur in de IT bij een groot ziekenhuis. Ons meisje gaat 3 dagen per week naar de opvang sinds ze 3 maanden oud is. Ze slaapt daar prima want ze is het gewend. Ze kan daar ook zelfstandig in slaap vallen (thuis niet).

één jaar geleden