11 Reacties

één jaar geleden

Ik heb er hier ook 1 thuis die dat opeens weer doet. Moet zeggen dat hij sinds hij een keer in het ziekenhuis heeft gelegen met 3 maanden altijd al dramatisch slaapt. Maar nu is het wel weer extreem. Het enige wat helpt is een flesje melk bij ons. Ik heb eigenlijk geen tips haha. Het gaat vanzelf weer over 😅🙈

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde vannacht! Slaapt normaal gewoon door, maar werd vannacht wakker (had ook koorts) en kreeg honger. Wij dachten hem een klein flesje melk te geven (100ml) maar dit was echt niet genoeg🤣. Uiteindelijk in totaal 270ml melk gedronken en een mini krentenbol gegeten en meneer viel muisjesstil weer in slaap. Ik moet er bij zeggen dat hij afgelopen week ziek is geweest (buikgriep), waardoor hij meerdere dagen erg weinig gegeten heeft. Dit haalt hij nu weer in!

één jaar geleden

Hier wordt ze ook vroeger wakker dan normaal, en heb het idee dat het echt trek is. Ze is ook niet dr zelf, tot ze haar boterham voor zich heeft. Vind het een lastige, want kan s avonds ook niet nog meer geven. Dus nu maar accepteren dat ze vroeger komt en maar vast gaan ontbijten..

één jaar geleden

Reactie op preggy90

Hier wordt ze ook vroeger wakker dan normaal, en heb het idee dat het echt ...
Dat is hier altijd wel haha, zolang de dame nog geen eten heeft gehad is ze sochtends niet haarzelf🤣 maar hopelijk gaat het vanzelf weer over en gaat ze snel weer lekker doorslapen😅 bedankt dames🥰

één jaar geleden

Reactie op svs15

Hier precies hetzelfde vannacht! Slaapt normaal gewoon door, maar werd vann ...
Dan heeft het indd wel een duidelijke reden. Afgelopen maanden is m’n dochtertje niet ziek geweest dus ik denk dat het gewoon een groeispurt is of slaapregressie. 😅 hopelijk weer snel voorbij haha

één jaar geleden

Mijn zoontje is 15 maanden, en doorslapen zowieso al lastig. Maar meestal rond 6 u komt die toch nog voor een flesje half volle melk. Als ik het niet doe valt die niet verder in slaap en blijft die huilen

één jaar geleden

Hier al bijna 2(!!!) maanden zo. Hij sliep al vroeg door en sinds weeeeken wilt hij de ene nacht om 22:00, soms helemaal niet, soms om 05:00… 🥲 Moet zeggen dat met een flesje hij wel gelijk weg is. Is nu 15 maanden.

één jaar geleden

Reactie op 1baby2021

Hier al bijna 2(!!!) maanden zo. Hij sliep al vroeg door en sinds weeeeken ...
Overigens is het een zeer goede eter, dus het is absoluut geen honger. Denk iets met combo van sprong 9 (nu wel klaar maar toch)/slaapregressie en zoveel nieuwe dingen zoals lopen en woordjes etc…

één jaar geleden

Hier vooral in de avond sinds een week of 2. Gisteren tussen 19 en 23 uur 3 flessen gedronken! Terwijl hij een uur daarvoor nog uitgebreid avondeten en yoghurt heeft gegeten. Hij leert een hoop momenteel dus hij zal wel aan het eind van de dag veel te verwerken hebben.

één jaar geleden

Reactie op 1baby2021

Overigens is het een zeer goede eter, dus het is absoluut geen honger. Denk ...
Ja hier dus ook, ze eet heel goed overdag. Denk dat het hier indd ook gwn slaapregressie is🙈 lopen doet ze al een maand of 3 maar ze is heel actief overdag enige rust momentje is haar middag slaapje🤣

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Ja hier dus ook, ze eet heel goed overdag. Denk dat het hier indd ook gwn s ...
Herkenbaar haha! Moet zeggen dat hij ineens de afgelopen twee nachten geen extra flesje wilde en rustig heeft doorgeslapen…