4 Reacties

één jaar geleden

Hahaha denk dat het meisjesgedrag is. De mijne rent rond, huilt en moppert als een drama queen in het huis. Zachter leren doen, denk niet dat het nu aan te leren is, vooral met huilen niet! Als mijn dochter bv iets niet mag of boos is, dan ga ik op de grond zitten. Meestal komt ze op mijn schoot zitten en komt ze even uithuilen (benoem haar gevoelens), maar ze al snel gekalmeerd. Dan ga ik even met haar spelen of iets anders doen. Zodat ze niet gefikseerd is op het gene wat niet mag. Ze is sneller rustig als ik dit doe, dan als ik haar bijvoorbeeld de gang laat gaan.

één jaar geleden

Hier ook een dametje die zo huilt, hoor! Ik zeg altijd: haar volume is 0 of 100, zit niks tussenin 🤷‍♀️

één jaar geleden

Hier ook Maar dan een jongetje. Op de opvang hoor ik hem ook al zodra ik beneden ben hij krijst boven iedereen uit

één jaar geleden

Echt zo ik ben het niet gewent en toch aardig wat kids om me heen we noemen haar ook al dramaqueen en soms speenvarken 😂😂 ik heb haar zelfs en poos elke keer om 12 uur van de opvang moeten halen omdat ze aan 1 stuk door gaat