12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik snap je vraag niet helemaal? Want als de voetjes groeien en de kleine een maat groter heef, betekent dat idd dat je een maat groter moet kopen en dus nieuwe schoenen馃檲 Dat is idd gemiddeld om de 3 maanden

茅茅n jaar geleden

Misschien bedoeld zij het meer met de nadruk op "nieuw" ? Ik heb vorige week haar 2de paar schoenen online besteld. Ze waren afgeprijsd bij shoesme. Ik ga het steeds even aankijken of ik ze nieuw aanschaf of 2dehands even rond gaan kijken. Gezien ze inderdaad maar kort gedragen worden op het moment.

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Ik snap je vraag niet helemaal? Want als de voetjes groeien en de kleine ee ...
Ja klopt. Het is denk ik meer dat ik me nu besef hoe snel voetjes groeien!! Ik zat te denken misschien dat je 1 maat over kunt slaan, op de groei. Maar zelf vind ik te grote schoenen ook niet fijn. Maar jeetje, kleine schoentjes zijn zo duur!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Papfles

Ja klopt. Het is denk ik meer dat ik me nu besef hoe snel voetjes groeien!! ...
Vinted 馃槆! Ik heb al 2x prachtige fijne Vans gekocht (flexibele zool) met klittenband voor echt kleine prijzen.

茅茅n jaar geleden

Of miss bedoelt ze of je maat groter kan kopen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lou1986

Of miss bedoelt ze of je maat groter kan kopen
Dat zat ik dus te denken inderdaad. Maar ik vond het toen ik er goed over nadacht niet helemaal eerlijk om mn kindje te grote schoenen aan te doen. Dus ik ga alvast eens kijken in de sale nu ;)

茅茅n jaar geleden

Ik geloof dat tot 2 jaar idd geadviseerd word de goeie maat te kopen

茅茅n jaar geleden

Hier moet ik echt goed passende schoenen hebben, anders valt hij om de haverklap.

茅茅n jaar geleden

Ik heb net een bestelling gedaan op Adidas. Ze hebben tot 70% korting. Heb schoentjes voor 20 euro nu en gratis verzenden 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Papfles

Ja klopt. Het is denk ik meer dat ik me nu besef hoe snel voetjes groeien!! ...
Oh sorry! Dan las ik hem idd helemaal verkeerd. Ik vind ze ook duur, vooral die van shoesme ofzo!馃槄 maar ik vind het ook belangrijk dat ie goeie schoenen heeft... Misschien idd op Vinted? Of nu in de sale en dan verschillende maten?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ik geloof dat tot 2 jaar idd geadviseerd word de goeie maat te kopen
Ja klopt, daarna kan je zes maten groter of twee maten kleiner kopen. Sorry sarcasme, je moet altijd de juiste maat kopen natuurlijk. Hoe vind jij te kleine of te grote schoenen zitten? Ik koop veel in de sale, ik heb al leuke schoentjes maat 27 past hij nog lang niet maar het was een super aanbieding.

茅茅n jaar geleden

Ja klopt, daarna kan je zes maten groter of twee maten kleiner kopen. Sorr ...
Daar ben ik het dus ook mee eens. De groot of te klein, het is beide helemaal niet fijn. Dat vindt zo'n kleintje ook! Dus ik zou ook niet twijfelen en gewoon nieuwe kopen wanneer nodig馃槄