12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een houten slee gevraagd voor sinterklaas aan de ene kant van de familie. Verder krijgt ze spulletjes bij haar keuken van de andere kant vd familie en van ons een speelset van ballenbakje.nl

2 jaar geleden

Als ze al zoveel heeft kan je haar ook wat praktisch geven misschien? Het speelgoed voor onze dochter vind ik ook genoeg voorlopig. Wij kopen voor kerst voor haar een leertoren. Van mn ouders krijgt ze wel nog wat om te spelen: één groot houten speelgoed set wat open ended is en jarenlang leuk zal blijven. Misschien naar zoiets eens kijken? 😊

2 jaar geleden

Wij geven juist kleine cadeautjes. Duplo diertjes, picknickmand van woezel en pip. En iets met muziek. Laatst wel een leuk bordje gehaald voor fruit eten

2 jaar geleden

Wij gaan een lekker stoeltje voor hem kopen. Verder denk ik ook nog wel wat speelgoed, uitbreiding van z’n Toet toet autobaan, en wat andere kleine dingetjes. Maar denk ook aan praktische dingen zoals een leuke pyjama enzo. Speelgoed heeft hij al zo enorm veel gekregen met z’n verjaardag.. heb niet eens alles beneden staan. Maar dit stoeltje lijkt me heerlijk voor hem. Heeft hij ook een plekje ☺️

2 jaar geleden

Wij geven zelf wat kleine cadeautjes en handige spullen zoals bordjes, slabbetjes ect. Van de opa’s en oma’s krijgt hij een water speeltafel en een zandbak voor van de zomer🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lola21

Wij gaan een lekker stoeltje voor hem kopen. Verder denk ik ook nog wel wat ...
Oooh hier heb ik ook over zitten denken! Zo leuk! Hier uiteindelijk niet op de lijst beland, want zoveel andere ideeën

2 jaar geleden

Reactie op Lola21

Wij gaan een lekker stoeltje voor hem kopen. Verder denk ik ook nog wel wat ...
Een stoeltje had ik ook in gedachten. Welk stoeltje koop jij?

2 jaar geleden

Reactie op Chica_Isa

Een stoeltje had ik ook in gedachten. Welk stoeltje koop jij?
Ik denk die van bigbertha. Ziet er comfy uit en kiept denk ik niet zo snel achterover 🤣 die op de foto maar dan een andere (minder besmettelijke) kleur

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde luxeprobleem, en daarom gevraagd of opa’s en oma’s het geld dat ze van plan waren uit te geven, te schenken aan een goed doel voor kinderen. Wellicht ook een ideetje.

2 jaar geleden

Hier het zelfde... Net jarig geweest en heeft al een vracht aan speelgoed liggen waar hij amper mee speelt, omdat hij gewoonweg nog niet speelt maar voornamelijk rondscharrelt. 😂 Wij gaan voor de praktische kados. Rompers, pyama, zwitsal, dat soort dingetjes.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een leertoren gevraagd. En we hebben ook het balance board en stapelstenen van Stapelstein op ons verlanglijstje staan omdat hij daar vele jaren mee kan spelen.

2 jaar geleden

Wij hebben wat cadeautjes van haar verjaardag verdeeld onder de opa’s en oma’s en worden opnieuw ingepakt voor 5 dec en kerst. Ze hebben nu toch nog niet in de gaten dat ze het al eerder hebben gekregen. Het geld storten wij en de grootouders op haar spaarrekening.