27 Reacties
2 jaar geleden
Wij zetten het niet dit jaar! Mijn dochter komt overal aan en alle ballen zijn van glas. Dus maar even overslaan totdat ze het beter begrijpt. We doen wel lichtjes en veilige decoratie en ook mini boompje op grote tafel!
2 jaar geleden
Wij gaan hem ook zetten. We hebben een valse grote boom en ik heb nu allerlei leuke shatterproof dus ook veilige versiering gekocht. Kost niet zoveel en ik denk dat ik deze toch wel enkele jaren ga gebruiken dan kan hij als hij wat groter is ook meehelpen versieren zonder dat ik bang moet zijn dat hij iets laat vallen.
Ik hou enorm van de kerstperiode en alles daarrond dus kan echt niet zonder kerstboom voor mij.
Daarbovenop ben ik geen voorstander van dingen weg te zetten omdat hij in de ontdekkingsfase zit, hij moet leren dat niet alles speelgoed is en tot op heden lukt dat goed. Dus ik heb er goede moed op voor de kerstboom! 🎄
2 jaar geleden
Ik twijfel ook zo erg maar vind de kerst zooo leuk en kerstboom ook 🥹
Ik heb een kunstvorm en denk er toch aan om dan de onbreekbare dingen onderaan te hangen.
Kreeg als tip om de boom op te zetten als ze er niet bij zijn. Dat de boom er dan “opeens” staat en dat je samen even een rondje doet en verteld hoe en wat. Ik weet niet of dit effectief is maar proberen waard 🙈
2 jaar geleden
Wij hebben een mega kerstboom met nepballen ivm katten. Maar slaan die een jaar over. Geen zin dat ze hem omver trekt en die ongelukkig bovenop haar terecht komt. Dus ik zet mijn kleine kerstboom op een kastje waar ze niet bij kan, heb een krans voor aan de tussendeur en een guirlande voor ons kookeiland om zo toch kerst sfeer te krijgen.
2 jaar geleden
Ik wil heel graag maar me dochtertje trekt 100% alles eruit. En aangezien de boom dan in de woonkamer staat zou ik niet eens meer naar de wc kunnen gaan zonder dat ze er aan zit 😅. Aangezien mevrouw los loopt en super snel is, is zij er sneller dan ik kan plassen 🤣🤣.
Helaas ook nog geen optie bedacht om hem toch veilig neer te zetten. Dus denk dat het echt overslaan word. Volgend jaar nieuwe poging. En vind het stiekem wel balen want heb deze boom en versiering vorig jaar net nieuw gekocht na jaren niets gehad te hebben