11 Reacties

één jaar geleden

Kan je niet stiekem met je partner van box wisselen?

één jaar geleden

Ja die heeft dus het zelfde gekozen, anders was dat inderdaad een goede optie om te wisselen

één jaar geleden

Misschien dat je laatst ziek bent geworden van een soortgelijk gerecht en dat je het nu liever vermijdt?

één jaar geleden

Persoonlijk zou ik het vertellen, smoesjes verzinnen vind ik zelf lastig of niet prettig.

één jaar geleden

Ik zou het als volgt doen: - Een hapje dorade is waarschijnlijk geen probleem, dus doen alsof je het eet, een enkel hapje nemen en zeggen dat je niet weet wat het is maar dat het je gewoon niet lijkt te smaken vandaag - De taart: gooi het op het rijden. Ik zou er zelf liever eerlijk over zijn, maar kan me ook voorstellen in dit vroege stadium dat je dat nog niet wil.

één jaar geleden

Gefeliciteerd ❤️ Heel eerlijk denk ik dat bij elk smoesje “ZWANGER” op je voorhoofd staat geschreven 😅 ik zou voor eerlijkheid gaan, maar dat is heel persoonlijk denk ik! Bij t toetje zeggen dat je al te vol zit?

één jaar geleden

Zeggen dat je je niet lekker voelt en een broodje of soepje eten..wel honger lijden! Maar zo heb ik t gedaan omdat ik t ook niet wist hoe ik het kon oplossen.

één jaar geleden

En gefeliciteerd!

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik denk dat smoesjes heel erg opvallen, dus ik zou het toch vertellen en erbij zeggen dat je het eigenlijk nog even voor je had willen houden. Ik zou denk ik de vriendin die in een moeilijk traject zit vooraf bellen, dan word ze er niet door overvallen met iedereen erbij. Veel plezier! (En balen zeg, dat je dat lekkere menu nu niet mag!)

één jaar geleden

Dit staat over dorade op zwangerhap. Ik zou het op basis van dit advies gewoon eten als uitzondering. En dan bij het toetje aangeven dat je vol zit

één jaar geleden

Ik heb het toch verteld. Het werd te ingewikkeld om allemaal smoezen en leugens te vertellen . En ik kwam toevallig alleen met m’n vriendin die in eentraject zit in de keuken te staan. En het toen eerst haar verteld. En daarna de rest.