9 Reacties

2 jaar geleden

Misschien tandjes die doorkomen? Als koorts te lang duurt naar dokter gaan.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn kindje had er eergisteren en gisteren ook last van. Vandaag ook maar minder en jawel hoor.. een kies 🦷😊

2 jaar geleden

Jahoor! Hier best wel een tijd koortsig geweest en voornamelijk na zn middagslaapje. Verschrikkelijk met eten! En zn eerste kies is nu bijna helemaal door. En zijn koorts ging ook op en af. En best wel een lange tijd! Sneu he die rot tanden en kiezen😞

2 jaar geleden

Als je beschrijft waar onze kleine last van heeft. Vandaag van 39,3 naar 40,4 en vlak voor t slapen 39,7. Eet veel minder terwijl ze gek is op brood en überhaupt eten. Drinkt slecht, slaapt slecht en veel met dr handen in dr mondje of tong bewegen in haar mond. Zo zielig!

2 jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Jahoor! Hier best wel een tijd koortsig geweest en voornamelijk na zn midda ...
Nou precies dit ja!! Maar zo zielig.. heerlijk als ze doorgekomen zijn voor hem!

2 jaar geleden

Reactie op Mama-1991

Als je beschrijft waar onze kleine last van heeft. Vandaag van 39,3 naar 40 ...
Nou he! Echt zielig die kleintjes! Hopelijk gauw klaar voor ze

één jaar geleden

Hoe lang heeft dit bij jullie geduurd? Hier gaan we nu richting de 4 weken op en aan met koorts/diarree en slecht willen eten. Daarnaast overdag slecht slapen en snachts onrustiger.. er is 1 kies door maar heb nu het gevoel dat de andere kant ook begint. En nu sinds 2 dagen super zere billen… vind het echt zo sneu 😢🥹

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Hoe lang heeft dit bij jullie geduurd? Hier gaan we nu richting de 4 weken ...
Kiezen zijn echt een hel! Ze heeft er nu 3 en ik kijk al op tegen nummer 4. Hier greep ze heel duidelijk met haar handje in haar mond en ging vervolgens huilen. Snachts overstrekken en veel wakker. Heeft echt weken geduurd. Ook nog een verkoudheid en oorpijn er bovenop. Toen war het feest compleet Vreselijk zielig. Ik heb zetpillen tegen de pijn gegeven

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Kiezen zijn echt een hel! Ze heeft er nu 3 en ik kijk al op tegen nummer 4. ...
Ja wij zitten er ook echt midden in en ook buikgriep tussendoor gehad. Idd zetpillen werken wel gelukkig maar neemt niet weg dat t zo sneu is en mn vrolijke jongen is al tijdje weg 😢🥹