14 Reacties

één jaar geleden

Hier al 4 kiezen en die waren een hel. Weken uren wakker geweest in de nacht en veel in mondje grijpen + huilen. Enige tip is zetpillen en Chamodent wat hier voor verlichting zorgt

één jaar geleden

Oke ja zetpillen geef ik wel die chamodent moet ik nog halen zat heel erg te twijvelen ze eet ook anders dan normaal

één jaar geleden

Vsm tandgel voor slapen gaan smeren en niks meer drinken gaf een beetje verlichting en voor de rest zetpill. De mijne heeft ook een barnsteen ketting om. Weet niet of het echt goed helpt maar het was geen “hel” af en toe koorts

één jaar geleden

Volgens mij heeft mijn dochter daar nu last van. Zie links en rechts puntjes van kiezen doorkomen. Sinds gister middag slaapt ze slecht, is moe en heeft diarree en vanacht ook bijna 2 uur wakker geweest. Vanmiddag na 2 uur ben ik maar auto gaan rijden met haar pff. Nu slaapt ze ook nog steeds niet...

één jaar geleden

Mijn meisje is van 20-10 en heeft 3 kiezen. Ze was huilerig en wilde uiteraard minder eten. Ze had geen koorts. Ze vond het fijn om op komkommer te bijten en te eten. We hebben ook tandgel van vsm geprobeerd te smeren. Geprobeerd, want mevrouw bijt dan keihard. Kiezen krijgen is pijnlijk. De kleintjes kunnen er echt een poosje niet fit van zijn

één jaar geleden

Bedankt voor jullie ervaringen vandaag heeft ze onwijs veel geslapen heb net die tanden ding erop gesmeert en hoop dat ze vanacht wel door slaapt met haar gewone tanden was er niks aan de hand

één jaar geleden

Hier hetzelfde, duurde even voordat ik kon achterhalen dat het probleem een kies was die doorkwam. Diarree, hangerig, veel slapen, eten weigeren, melk weigeren, en een beetje klagen de hele dag. Wat haar helpt is komkommer, koude yoghurt, veel knuffelen, en als het echt voor veel onrust zorgt een zetpil... Dan te bedenken dat ze nog een heel gebit moeten met kiezen 🫠

één jaar geleden

Kregen jullie kindjes ook hoge koorts?

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Kregen jullie kindjes ook hoge koorts?
Yes

één jaar geleden

*maar als je het niet vertrouwd, altijd aan de alarm bellen trekken he!

één jaar geleden

Ja had de huisarts gebelt maar dan krijg ik en antwoord alle kinderen zijn veel ziek in de winter en ze eet en drinkt opzich goed blabla maar onder tussen wel al maanden op en af koorts

één jaar geleden

Onder tussen al en week verder elke nacht raak gister zelfs 40 grade koorts avonds duurt het echt zo lang met kiezen

één jaar geleden

Hier geen hoge koorts maar wel verhoging tot 39, inmiddels alle 4 de kiezen in een keer. Zalfjes/druppels helpen totaal niet dus ik heb een kleine week paracetamol gegeven.

één jaar geleden

Ja heb de huisarts gebelt en gaan zo heen vind het wel mooi geweest