14 Reacties
één jaar geleden
Hier al 4 kiezen en die waren een hel. Weken uren wakker geweest in de nacht en veel in mondje grijpen + huilen. Enige tip is zetpillen en Chamodent wat hier voor verlichting zorgt
één jaar geleden
Volgens mij heeft mijn dochter daar nu last van. Zie links en rechts puntjes van kiezen doorkomen. Sinds gister middag slaapt ze slecht, is moe en heeft diarree en vanacht ook bijna 2 uur wakker geweest. Vanmiddag na 2 uur ben ik maar auto gaan rijden met haar pff. Nu slaapt ze ook nog steeds niet...
één jaar geleden
Mijn meisje is van 20-10 en heeft 3 kiezen. Ze was huilerig en wilde uiteraard minder eten. Ze had geen koorts. Ze vond het fijn om op komkommer te bijten en te eten. We hebben ook tandgel van vsm geprobeerd te smeren. Geprobeerd, want mevrouw bijt dan keihard. Kiezen krijgen is pijnlijk. De kleintjes kunnen er echt een poosje niet fit van zijn
één jaar geleden
Hier hetzelfde, duurde even voordat ik kon achterhalen dat het probleem een kies was die doorkwam. Diarree, hangerig, veel slapen, eten weigeren, melk weigeren, en een beetje klagen de hele dag. Wat haar helpt is komkommer, koude yoghurt, veel knuffelen, en als het echt voor veel onrust zorgt een zetpil... Dan te bedenken dat ze nog een heel gebit moeten met kiezen 🫠
één jaar geleden
*maar als je het niet vertrouwd, altijd aan de alarm bellen trekken he!