6 Reacties

één jaar geleden

Skipak, muts, sjaal, wanten en dikke sloffen/ruime regenlaarzen

één jaar geleden

Haha hier echt veel laagjes. Gaat van romper, pyjama, truitje, skipak, strikmuts, capuchon op, sjaal en wanten en dikke sloffen die bij het skipak horen. En dan zit ze ook nog in een Deryan voetenzak 😅. Op de fiets voorin stilzitten is gewoon megakoud. En ik fiets echt veel met haar. In de bakfiets zit ze in een voetenzak met een kruik erin. Lekker warm 🥰

één jaar geleden

Dit idee op de bakfiets in ieder geval. En bij harde wind of miezer, lekker de regentent eroverheen.

één jaar geleden

Eumh skipak waarvan je de mouwen kunt omslaan om haar handjes, een sjaal. Daaronder een dikke kleding en een fietsenhelm. We hebben mutjes enzo maar alleen daarvan raakt ze in paniek als het op haar hoofd zit. Korte stukjes met een fiets helmpje lukt wel. Ik fiets ook nooit langer dan 10 min met haar, Hahaha. Dingen op haar hoofd en dingen die te strak of afgesloten, dus lekker warm is een strijd!

één jaar geleden

Zijn er die het skipak van decathlon hebben? Een vriendin van me zei dat die niet zo warm zijn. Maar vind het raar dat die niet warm zouden zijn.

één jaar geleden

Ielm pak, met fleece vest eronder. Bivakmuts, handschoenen, gevoerde schoentjes. Ik twijfel of het warm genoeg is met deze temperaturen. Dus misschien dat ik het fleece vest vervang door winterjas