2 Reacties
één jaar geleden
Ik zou het jasje in een maatje te groot kopen dan kan ze er nu nog mee doen en dan herfst winter hopelijk weer.
Mijn dochter draagt nog rompertjes ik denk dat het nog wel ff gaat duren tot het echt warm genoeg is voor alleen een t-shirtje.
Mijn dochter heeft gele laarsjes van de Hema, als ik zie hoe vies die al zijn ben ik blij dat dat niet met haar gewone schoentjes het geval is haha dus zeker een aanrader!
Zelf niet echt kleding issues, misschien dat ik iets te veel voor m’n dochter koop en te weinig voor mezelf😂🙃
één jaar geleden
Ik heb een jasje van unaduna en ook hier begint ze eruit te groeien. Ik heb er een besteld in een maat groter. Mijn dochter heeft nu maat 80. Ik heb alles voor de aankomende tijd, lente, zomer, herfst en winter in maat 86/92 besteld. Nog bezig hoor met verzamelen, maar alles ligt hier op voorraad.
Ja, ze draagt nog steeds rompertjes wol/zijde en in de zomer zonder mouw. Echter hebben deze rompertjes in de zomer meer een functie dat ze hier niet half naakt rondloopt. Toen het hier over 30 graden was droeg ze alleen dat in huis. Unaduna en Siskin heeft leuke rompertjes.
In de zomer gaan we beginnen met zindelijkheidstraining dan zijn onderbroekjes wel makkelijker. Toen het heel warm was haalde ik leuke bodies of bloomers. Die had ze aan zonder romper. Deze zijn wel in een maatje groter verkrijgbaar. Wheat had toen leuke (meteen voor deze zomer bijbesteld) en Marmar copenhagen, ooh Et ida emile heeft ook leuke dunne zomerse kleding. Little indians is iets goedkoper en heeft ze ook maat groter. Let wel op, dit merkje valt kleiner uit!
Ja, ze heeft laarzen van Enfant. Wel in een maatje groter, want ze vallen kleiner uit. Deze trekt ze dus aan tijdens wandelingen in het bos of speeltuin.
Wat chann92 zegt, ik heb hetzelfde probleem al mijn geld gaat uit naar haar verzorging en als ik iets voor mezelf moet kopen stel ik dat uit! Maar goed, mijn dochter ziet er tiptop uit 😉!