9 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje van 3,5 zit nu in maat 110 sinds kort. Hij is voor z’n leeftijd heel erg lang. Hij heeft dan ook heel lang in maat 98 gezeten (ongeveer een jaar lang). Zegt misschien niet heel veel maar ik denk dat je het beste voor maat 98 kan gaan.

één jaar geleden

Mijn zoontje van 3,5 zit nu in maat 110 sinds kort. Hij is voor z’n leeftij ...
Ja mijn zoons hebben toen lang in 98 gezeten rond 2 jaar idd. En ze word 23-10 2 jaar. Dus denk dat het idd beste 98 is om te doen. En paar 104

één jaar geleden

Hier oo ingeslagen in de sale voor komend zomer en winter. Zomer 92/98 en winter 98 . Liever wat te ruim Dan kunnen ze nog wat in groeit maar ik had kleertjes van prenatal 92 ( past ze mooi in) en had ik kleertjes van de 98 van wibra en die was net zo groot. Dus die heeft ze nu al beetje aan

één jaar geleden

Ik heb nu voor de zomer 98 gehaald en voor de winter broeken maat 98 en truien toch maar 104. Hier toevallig een foto dat ze even een broek en trui aan heeft. Ze zit nu in 92 dus denk echt dat ik er juist aan heb gedaan met deze maten.

één jaar geleden

Ik zou 98 doen. Je dochtertje komt nu op een leeftijd waar in ze ook minder hard zal gaan groeien dan eerst

één jaar geleden

Ik zou ook 98 doen. Op een gegeven moment groeien ze niet zo snel en kunnen ze soms een jaar in 1 maat zitten.

één jaar geleden

Ik heb zoals in bericht eronder maat 98 voor de zomer gekocht en winter kleding maat 104 truien. Broeken wel 98. Vind het niet erg als truien iets te groot zijn. Shirts 98 passen nu ook al heel goed

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Ik heb zoals in bericht eronder maat 98 voor de zomer gekocht en winter kle ...
Oh sorry🤣

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Oh sorry🤣
Niet nodig om sorry te zeggen hoor 🤗