23 Reacties

één jaar geleden

Zowel smorgens als savonds een fles van 250cc melk

één jaar geleden

Ooo dan valt mijne nog mee zat me af te vragen of niet al zonder fles naar bed moest probeerde het vandaag maar na 2 uurtjes werd ze toch wakker terwijl ze dat normaal niet doet

één jaar geleden

Hier in de ochtend nog een flesje😊

één jaar geleden

‘s avonds voor het slapen gaan krijgt hij nog 120 ml volle melk

één jaar geleden

Smorgens 120 ml en savonds 180ml. Gaat niet altijd op maar hij vind het nog steeds lekker

één jaar geleden

Hier geven we zelfs nog drie flessen per dag, zolang het niet van hun eten afgaat is daar niets mis mee hoor geen zorgen :) Mijn oudste drinkt nog steeds een glaasje warme melk in de avond.

één jaar geleden

Hier smorgens een fles van 200 omdat hij bij de onthaalmoeder samen met de andere kindjes ontbijt (brood), maar omdat hij daar de flesjes van de baby's wou afnemen en heel overstuur was dat hij dan geen melk kreeg drinkt hij dan nog eens een flesje van 200 bij zijn brood 😅

één jaar geleden

Hier nog steeds 's avonds een fles en 's nachts helaas nog 1 😂 Dat was eerst 's ochtends maar werd steeds vroeger en mama heeft nu geen zin in de strijd 's nachts en na het flesje slaapt hij direct verder 😄

één jaar geleden

Ooo fijn te lezen dat onze schatjes nog en fles krijgen begon beetje te twijvelen

één jaar geleden

Hier ook een dame die nog elke avond lekker een fles krijgt voor de nacht hoor. 150+5 flesvoeding, niet eens gewone melk dus. Zolang zij erom vraagt kan ze hem krijgen.

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Hier nog steeds 's avonds een fles en 's nachts helaas nog 1 😂 Dat was eer ...
Wat een opluchting om te lezen 😅 Dezelfde situatie hier

één jaar geleden

Jup hier ook! Soms krijgt ze ook in de ochtend een fles van 150-200 als ze er om vraagt. Als ze niet fit is, heeft ze liever dat en zeker met die warme weer vind ik het meer dan prima. Ze krijgt hier overigens flesvoeding, geen gewone melk. We hadden een keer een oude tang bij het CB en die was het er niet mee eens omdat ze geen zuigbehoefte meer zou hebben. We hebben toen wel geprobeerd om het af te bouwen, maar wat ons betreft heeft ze wel die behoefte.

één jaar geleden

Hier alleen de avond voor het slapen gaan. 120 tot 150cc.

één jaar geleden

Onze zoon bijna 22 maanden in de ochtend 150 cc en de avond 210 cc laten we het weg dan is hij helemaal overstuur dus meneer heeft er gewoon baat bij, van cb moesten we gaan vervangen de avondfles met slappe thee nou dat spuugde meneer weer uit

één jaar geleden

Reactie op Kirsten124

Wat een opluchting om te lezen 😅 Dezelfde situatie hier
Hahaha fijn hè als je dan niet alleen bent erin 😅 Ik ben ook echt aan het twijfelen of ik er strijd over aan moet gaan of dat hij vanzelf een keer wel stopt met erom vragen (wat ik hoop haha).. Hoe sta jij daarin?

één jaar geleden

Ik ga sws geen strijd aan met eten ze eet tot nu toe bijna alles alleem dingen op brood is ze lastig

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Hahaha fijn hè als je dan niet alleen bent erin 😅 Ik ben ook echt aan het ...
Geen idee eigenlijk haha. De ene dag denk ik ‘oké geen fles meer snachts” en de andere dag denk ik ‘als hij er behoefte aan heeft dan is het zo’. Ik stoor me er eigenlijk helemaal niet aan maar ben gewoon bang voor impact op zijn tanden (en mss dat ik het niet-doorslapen zo zelf in stand houdt). Soms zijn er nachten dat hij er geen behoefte aan heeft en andere wel. Als hij dan geen fles krijgt is hij zó overstuur. Dus ja, just go with the flow en zijn/mijn slaap primeert 😅 dus dezelfde twijfel 😉 houd me maar op de hoogte als je iets probeert haha mss voel ik me dan geïnspireerd

één jaar geleden

Zolang jij en het kindje het fijn vinden.. als het kindje daarop lekker slaapt prima toch. Gaat er vanzelf een keertje af en anders nog maar eventjes niet toch?

één jaar geleden

Reactie op Kirsten124

Geen idee eigenlijk haha. De ene dag denk ik ‘oké geen fles meer snachts” e ...
Hier is het wel echt elke nacht en dat was er echt al maanden vanaf en ineens is het nu een gewoonte. Gaat inderdaad ook helemaal uit zn stekkertje als hij hem niet krijgt dus dan denk ik laat maar ik wil slapen 😂🙈 Als ik een poging ga doen laat ik het weten hahaha.. misschien als hij 15 is ofzo 😂

één jaar geleden

Mijn zoontje krijg elke avond nog een fles van 150ml en soms laat hij een beetje over en soms vraagt hij om meer maar ik laat het meestal daarbij … het is een belangrijke deel van zijn Avondritueel en hij slaapt daardoor beter heb ik het idee. Dus ik blijft het geven zolang hij behoefte aan heeft.