6 Reacties
茅茅n jaar geleden
Wij laten de kleine altijd slapen mits we weg moeten, hij slaapt vaak al niet veel overdag en heeft zijn slaap wel nodig
茅茅n jaar geleden
Ik laat altijd slapen! Ik geloof niet in tijdstippen, maar wel in structuur. Als dat betekent dat ze dus later het volgende slaapje ingaat dan is dat zo. Kan me wel voorstellen dat dat ingewikkeld is als je sochtends op een bepaalde tijd weg moet en ze dus wakker moeten zijn, maar is hier gelukkig niet het geval.
茅茅n jaar geleden
Met twee dutjes: de laatste niet na 15.30 ivm anders echt drama avond met inslapen. Ze doet nu soms 茅茅n dutje en die zou ik altijd zo lang laten als ze zelf zou willen, dus niet wakker maken. Helaas blijft die vaak bij 1.5u haha 馃槵
茅茅n jaar geleden
Ooh fijn! Ik laat smiddags altijd slapen tot 15:30 uur anders is het ook drama met naar bed gaan. Alleen sochtends maak ik dus wel wakker na een uurtje, omdat ik vaak denk dat dat helpend is voor de middagdut. 馃槵
M鈥檔 man zegt altijd: vroeger hadden ze geen klokken en deden ze het ook op gevoel. Zit ook wel wat in. Moet dat soms zelf wat meer los laten.