7 Reacties

één jaar geleden

Volgens mij is piepschuim waterafstotend. Dus ik denk dat het wel kan en in de zon leggen om te drogen. Al denk ik dat een waterstraal bij spuug niet is. Ik had dat een keer gehad met de wagen. Dat was schrobben, met oude tandenborstel en ragertjes!

één jaar geleden

Volgens mij is piepschuim waterafstotend. Dus ik denk dat het wel kan en in ...
Ervaring mee helaas 😩🙊 Maar helaas. Dit mag absoluut niet! Het piepschuim mag niet nat worden, vast ook terug te vinden in de handleiding van jullie maxicosi. Als dat nat wordt, is de veiligheid niet meer te garanderen.

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ervaring mee helaas 😩🙊 Maar helaas. Dit mag absoluut niet! Het piepschui ...
Goed dat je het zegt! Dank je!

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Goed dat je het zegt! Dank je!
Anders bel maxi-cosi even en vraag hun op advies. Dit soort ongelukken komen nu eenmaal voor. Het is een beetje zonde dat je een auto stoel moet weggooien en misschien hebben hun een oplossing?

één jaar geleden

Anders bel maxi-cosi even en vraag hun op advies. Dit soort ongelukken kome ...
Heb babypark even een berichtje gestuurd (bij hen gekocht). En anders neem ik inderdaad contact op met maxicosi zelf. Thanks! 😃

één jaar geleden

Ik heb de autostoel van maxi cosi nu al 2 keer onder de douche ‘moeten’ zetten en is gewoon goed gegaan..

één jaar geleden

Contact gehad met Babypark en zij raden het af. Kan roestvorming geven wat weer niet goed is voor de veiligheid.