11 Reacties
één jaar geleden
Hebben wij ook een tijdje gehad, nu inmiddels gaat het beter en slaapt ze vaak ruim 2 uur.
één jaar geleden
Hoe laat gaat ze met haar dutje naar bed en hoe laat is ze in de ochtend wakker?
Wij hebben hier ook zo’n tijd gehad dat ze te laat nog een keer wilde slapen. We zijn toen haar dutje gaan schuiven naar 12.00/12.30. Dan wordt je ochtend langer maar is de dag beter verdeeld. die van ons komt in de ochtend niet zo vroeg dat scheelt misschien.
één jaar geleden
Mijn dochter slaapt in de middag ook vaak maar 1 uur tot 1,5 uur. Heel af en toe komt het voor dat ze langer slaapt.
'S ochtends is ze vaak rond 7 uur wakker en ze gaat dan rond 12 uur weer op bed.
(Dit verschuift als ze eerder of later in de ochtend wakker is).
'S avonds gaat ze tussen 18:30/19:00 weer op bed en slaapt dan gewoon door tot de ochtend.
één jaar geleden
Reactie op Loes1230
Hoe laat gaat ze met haar dutje naar bed en hoe laat is ze in de ochtend wa ...
Ja dat wisselt een beetje. Ligt eraan ook hoe moe ze is en bij de opvang is ze vaak iets eerder moe. Tussen 12 en 13 gaat ze gemiddeld naar bed en rond half 7 7 uur is ze vaak wakker. En savonds slaapt ze tussen half 7 en 19
één jaar geleden
Reactie op Mommyb93
Ja dat wisselt een beetje. Ligt eraan ook hoe moe ze is en bij de opvang is ...
Wij hebben ook wel zo’n overgangs tijd gehad. Ook nog een paar x getwijfeld of ze niet toch terug moest naar 2x slapen. Alleen weet het daarna een soort en heeft ze in de tussentijd geleerd ook weer zelf in slaap te vallen als ik haar nog even liet liggen.
Ze is daarna heel lang gaan slapen, wel 3 uur en na 2 dagen opvang moet ik haar naar 4 uur soms wakker maken. Ze slaapt nu gemiddeld 2-3 uur.
één jaar geleden
Ons zoontje sliep overdag altijd 2x 1,5 uur en snachts klokje rond. Sinds een dikke maand over na 1 slaapje. Die duurt vaak ook 1,5 uur. Einde van de dag is hierdoor niet altijd gezellig, vooral met avond eten wordt hij echt moe en is hij er na een paar happen ook klaar mee, met huilen als gevolg.. maar 2x slapen doet hij hier echt niet meer (helaas). Hij gaat nu wel eerder naar bed savonds..
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde maar humeur is goed en slaapt ook 12 uur aan een stuk dus we mogen toch niet klagen..
één jaar geleden
Meestal wordt mijn zoontje na 3 kwartier wakker. Maar vaak wordt hij dan huilend wakker. Dan weet ik dat hij nog niet is uitgeslapen. Hij valt dan 9 van de 10x weer zelf in slaap. Soms na het geven van z’n knuffel/speen of een aai over z’n bolletje.
Hij gaat+- rond 12.30 na een boterham naar bed.