6 Reacties
één jaar geleden
Ik heb met mijn zoontje al sinds zn geboorte 's avonds erbij gezeten tot hij slaapt, inderdaad ook even knuffelen enz. Maar sinds een week of 2 merk ik dat hij ineens juist drukker van mijn aanwezigheid wordt ipv rustiger en ben ik gaan proberen wat er gebeurd als ik wegga als hij nog wakker is (wat eerder altijd direct huilen werd) en het blijkt dat hij dat nu dus ineens prima vindt en na een tijdje draaien en verliggen lekker in slaap valt. Dus wellicht is je dochter daar ook aan toe? Het proberen waard misschien!
één jaar geleden
Reactie op Ang6
Onze dochter had deze week ineens echt verlatingsangst. Gelukkig maar 1x ec ...
Nee, volgens mij niet. Normaal zit ze dan ontzettend veel met der handen in de mond en kwijlt ze. Ze heeft tot nu toe nooit geklaagd over haar tanden of laten merken dat ze pijn had.
één jaar geleden
Reactie op Lappenpopje
Ik heb met mijn zoontje al sinds zn geboorte 's avonds erbij gezeten tot hi ...
Ik zou het kunnen proberen, maar ik denk dat het huilen wordt.
één jaar geleden
Poeh wat lastig he met die kleintjes. Het zou idd de 18 maanden slaapregressie kunnen zijn? Mogelijk zit ze in een grote ontwikkeling wat haar wakker houdt? Of.... misschien doet ze nog een ochtenddutje? Mijn zoontje weigerde 2 wk lang zijn middagslaapje. Op een geven moment hebben wij zijn ochtendslaapje weggelaten... en toen sliep ie smiddags weer. Dat ging wel gepaard met het leren lopen!